Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Heeej Kick.. hur fungerar seabandsen?

Magda.. haha varför har hon blöja?? det har jag nog missat ... o du... har du sett alla fina kossegrejjor på babyshop?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... det är babyshop.se .... jag kan klistra in lite bilder om du vill se, så slipper du gå in där nu om du vill....

• Hannnas

angiee... NEJ man måste absolut inte må illa... men du kan inte säga att du förmodligen aldrig kommer göra det, eftersom alla graviditeter är olika...

För de allra flesta verkar illamåendet börja först i v 6-8 ungefär... så det är inget att nojja över än iaf utan njut medans du slipper... sen vet jag hur skönt det är med lite "bekräftelse" men jösses vad jag fick äta upp det iaf

• Hannnas

Kick... nä... förstår det... då är det som för mig då... skitband!! ... ja i värsta fall OM det blir värre för dig och postafen inte hjälper så ber du dem snällt skriva ut Lergigan det fungerar iaf...

• Hannnas

Kick... hihi ja hungrig är ett aber.. äta varannan timma är det som gäller... minst!!

• Hannnas

Kick.. det är en konst skulle jag säga

Juster... uuuuurk... inte alls avis

• Hannnas

Tror jag hör bebisens hjärtljud med vår doppler på jobbet (men jag är inte säker, tänk om det är mina egna )

• Hannnas

Lättja.. ja jag vet inte, jag skulle inte lägga ner pengar på det.. man blir ju ändå osäker på vad det är man hör, om det är ens egen puls el bebis hjärta jag är iaf osäker... nä jag tror man kan nojja sig mer i onödan istället... kolla hos din BM nästa gång istället tycker jag när ska du dit??

• Hannnas

Morron brudisar...

Lättja... instämmer med Magda o Lurkis... välkommen till the real world of pregnancy hihi

Jag har inte kunnas soooova inatt Skrikandes jag har drömt om förlossning, förmodligen för att jag haft/har sån "växtvärk" i livmodern... hoppas jag att det är iaf, gör mig lite orolig när det nästan ömmar ju.... *suck*

Nä nu får jag väl fixa mig lite o äta frukost, inte sitta här redan höres om ett par timmar igen

• Hannnas

Lättja... men kan inte killen handla åt dig? varför måste ni vänta till söndag?

Morrn förresten

Svar på tråden Pladdertråden!