Pladdertråden!
Heeej Kick.. hur fungerar seabandsen?
Magda.. haha varför har hon blöja?? det har jag nog missat
... o du... har du sett alla fina kossegrejjor på babyshop?
Heeej Kick.. hur fungerar seabandsen?
Magda.. haha varför har hon blöja?? det har jag nog missat
... o du... har du sett alla fina kossegrejjor på babyshop?
Magda... det är babyshop.se
.... jag kan klistra in lite bilder om du vill se, så slipper du gå in där nu
om du vill....
angiee... NEJ man måste absolut inte må illa... men du kan inte säga att du förmodligen aldrig kommer göra det, eftersom alla graviditeter är olika...
För de allra flesta verkar illamåendet börja först i v 6-8 ungefär... så det är inget att nojja över än iaf utan njut medans du slipper... sen vet jag hur skönt det är med lite "bekräftelse" men jösses vad jag fick äta upp det iaf ![]()
Kick... nä... förstår det... då är det som för mig då... skitband!!
... ja i värsta fall OM det blir värre för dig och postafen inte hjälper så ber du dem snällt skriva ut Lergigan
det fungerar iaf...
Kick... hihi ja hungrig är ett aber.. äta varannan timma är det som gäller... minst!!
Kick.. det är en konst skulle jag säga
Juster... uuuuurk... inte alls avis ![]()
Tror jag hör bebisens hjärtljud med vår doppler på jobbet
(men jag är inte säker, tänk om det är mina egna
)
Lättja.. ja jag vet inte, jag skulle inte lägga ner pengar på det.. man blir ju ändå osäker på vad det är man hör, om det är ens egen puls el bebis hjärta
jag är iaf osäker... nä jag tror man kan nojja sig mer i onödan istället... kolla hos din BM nästa gång istället tycker jag
när ska du dit??
Morron brudisar...
Lättja... instämmer med Magda o Lurkis... välkommen till the real world of pregnancy
hihi
Jag har inte kunnas soooova inatt
jag har drömt om förlossning, förmodligen för att jag haft/har sån "växtvärk" i livmodern... hoppas jag att det är iaf, gör mig lite orolig när det nästan ömmar ju.... *suck*
Nä nu får jag väl fixa mig lite o äta frukost, inte sitta här redan
höres om ett par timmar igen ![]()
Lättja... men kan inte killen handla åt dig? varför måste ni vänta till söndag?
Morrn förresten ![]()