Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. det förstår vi alla här att du vill uscha.. men nu är det så här att denna gången så kommer det att gå hela vägen *bestämma* Skrikandes

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

lurkis... o det är precis sånt man behöver för att man själv inte ska tröttna härligt, säg det till honom

Bel.. ahh ok... men då håller vi tummarna nu då ... lägg inte budet för sent, lägg det snabbt så tror de att ni har mer att ge och kanske "skräms" bort ... segar ni in budet så fattar de kanske att det är ert sista bud o kan lägga över er...

• Hannnas

Magda.. det är säkert ingen fara men det är ju hur bra som helst att de kollar upp det direkt!!!! Ska tänka på dig heeela em

• Hannnas

Magda... bättre att kolla för mkt som sagt o oron är ju ofa beroende av vad man gått igenom, så vi förstår

• Hannnas

Marie... rullar ute en blå matta (vägrar röd )

• Hannnas

Marie... haha ska påminna dig om dina skinkhänder o vi ser alla fram emot att ha dig här

Nu är jag mätt igen, lunchat precis... o jäklar, magen är hård som en järnkula

• Hannnas

Lycka till Magda... förväntar mig en gladare Magda senare

• Hannnas

Magda.. vad skööönt att höra!!! Sa han vad din tyngdkänsla och det ömma berodde på då??

• Hannnas

Magda.. hihi var det inte det jag saaa

Thezz... inga nya bilder innan söndag

• Hannnas

Magda..  ja jag tror ju att jag ligger två dagar efter eller mitt i prick snarare... men så länge snäckis mår bäst så spelar det ingen roll

Svar på tråden Pladdertråden!