Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

zagolik... klart!! du ska inte ens känna att du behöver ifrågasätta din existens i denna tråden... alla hör hemma här och alla kommer att vara här som Lättja sa, mer än fråga med vad man orkar med...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

ae.. ja mig skrämmer du inte iaf så var här du... detta är ju en del av graviditeterna och det kan man inte blunda för o låtsas som det inte finns heller... hur DU mår är viktigare än vad som är läskigt att höra tycker jag iaf...

zagolik.. gör det.. du kan ju börja boa in en plats lixom

• Hannnas

Zagolik.. haha ja jag fattar knappt vart tiden tagit vägen faktiskt.. oroar mig ofta fortfarande men försöker slå undan sånt så mkt det går...

ae... kick ska på vul i eftermiddag 13:30 tror jag det var.. hon har blödit mer tyvärr...

Nu ringde A... hans katt som han haft i 17 år är sjuk o ska avlivas idag, fick reda på det nu... han grät i telefonen...

Vilken skiiitdag!

• Hannnas

zagolik o ae.. tack.. ska hälsa A...

zagolik... nästa milstolpe är UL den 1 mars

*tänker på kickan nu*

• Hannnas

ae... DET är vad jag kallar chef... ta hand om dig/er....

• Hannnas

Lättja... jag lider med dig... själv kommer jag vägra bli stucken i fingret, vissa säger att det inte går att ta provet då men det är lögn o båg ta det venöst nästa gång så slipper du det och får ett mer realistiskt värde...

• Hannnas

Thezz... den där värken kan ju lika gärna vara livmodern som växer snabbt verkar ju logiskt med tanke på ditt illamående

• Hannnas

Vet ni... Katten lever!!!!!!!!!

Han hade fått jättehög feber o ligger inne med dropp ( jag det låter jättelustigt ) ... men som det ser ut nu kommer han leva ett litet tag till iaf

A är glad igen

Svar på tråden Pladdertråden!