Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

jävla skitdag Gråter

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Men ae... Gråter... har du varit på vul, hur vet du???

• Hannnas

Stampar o gråter jag med.. fy faaan så orättvist livet är Gråter

• Hannnas

ae... Gråter inga ord... bara en jävla massa svordomar... suck... vad händer nu då? förstår om du kanske inte orkar prata o allra minst tänka nu... du är väl hemma resten av veckan nu?

• Hannnas

ae... du är inte kall... snarare chockad... helt försåeligt... vad sa din läkare då? att du ska vänta o se? flåååt frågorna Generad

• Hannnas

Lättja.. härligt!! glad för din skull... mellan tårarna i tråden... o det är ju snaaaart rutinUL veckorna går ju så fooort ändå

• Hannnas

ae.. D kan absolut ringa.. o jag tycker du ska åka in så fort du kan för att få det bekräftat av en annan läkare, man vet aldrig innan man fått en second opinion ju... Gråter

• Hannnas

zagolik.. du är här inne hur mkt du vill precis som de andra i tråden

• Hannnas

ae... ank skrapning/piller.. själv hade jag valt av ren rädsla piller MEN jag tror att skrapningen är bäst, det går fortare, gör mindre ont och det är mindre risk att nåt blir kvar som kan skapa en inflammation... men diskutera det med din läkare OM du kommer i den sitsen... jag hoppas precis som de andra att det ska vända till det positiva även om det lät som att hon var ganska grundlig Gråter

Svar på tråden Pladdertråden!