Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

MissK... tycker som Magda att det var en bra idé med kortet som sagt

Magda.. du kanske är nojjig bara MEN det är inte utananledning tycker jag, med er bakgrund har du rätt att nojja isf... så det så Hur sover du på nätterna förresten?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda... låter som vi har väldigt lika nätter.. jag har inte pirrandet i benen el ont i ryggen iof... men vaknar hela tiden, känns "oroligt", ömmar i magen, kan inte ligga bekvämt, drömmer oxå helskumt (plockade stooora björnbär inatt )... o sen varm som satan Skrikandes 

Längtar jättemycket till UL nu, vill veta att lillis lever o mår bra... nojjar lite mellan varven, även om magen har exploderat den sista veckan nu...

• Hannnas

Men gumman.. så jobbiga drömmar du har fy... ja ens värsta mardrömmar har ju en förmåga att förfölja en när man är rädd... vilket ni måste vara mitt i all glädje... Du får helt enkelt mina jättebjörnbär

Vi ska på UL om 3v idag, den 1 mars... så det är låångt kvar känns det som...

• Hannnas

Magda.. jo det är sant, tiden går såå fort när man väl tänker bakåt lite... men oron du vet... ja jag är i vissa lägen säker på att jag fått MA... fråga mig inte varför för risken är så liten nu men oron är ju som den är... bläk... o jag vet ju inte hur det är att vara/känna sig gravid i dessa veckor... allt ifrågasätts ju, varenda liten känsla o jäklar vad man känner efter

Sa läkarna nåt om att tappen kanske skulle kunna växa till sig??

• Hannnas

Magda.. det är lite det jag undrar om den kan Fundersam sa läsa på lite... men den svullnar ju normalt o blir lite "längre" under en normal grav så.. ja jag vet faktiskt inte Förvånad

• Hannnas

Magda.. ingen aning... frågade inte ens... läkaren sa att allt såg jättebra ut när han kikade så det får jag väl lita på

• Hannnas

JAG lita på nån.. hahaaaa nästan så jag skrattar åt mig själv när jag ser vad jag skrivit

• Hannnas

Believer... ahh det vet jag inte riktigt vilken det är men låter snygg iaf, så att man kan ha den i vår oxå ...

Verkar väldigt olika huruvuda boobsen växer el ej under gravven, mina har blivit lite större, skulle behöva byta storlek men än fungerar det... har bara gått upp 1kg än oxå ...

Mysigt o känna tösen *längtar*

• Hannnas

Dulia.. hihi vad härligt

Åhh vill oxå vara i v20 el nåt... de säger ju att veckorna mellan UL och fram till ca v30 så är det mest njuutning ser jag fram emot

Bel... ja hur mkt kan ni buda över?? el är det kört?

Magda.. bra gumsi att du ringde, de tar dig ju på allvar oxå, jätteskönt... *kram*

• Hannnas

lurkis.. hihi vilken kul man du har

Svar på tråden Pladdertråden!