• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Har redan börjat längta tills middagen! Kokat ihop ett eget recept i huvudet så det blir spännande å se om det blir gott el inte, men jag hoppas det!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Va ska ni andra äta i kväll? Nån fredags-lyx?

• Hannnas

Magda... vad är det du kokar ihop i skallen då? nyfis juuu ... jo här blir det säkert oxfilé jag ääälskar ju det

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

M skickade just sms om att det blir nåt gott ikväll,kött är det enda jag vet!!!
    Hanna lyckades smitta av sig oxflién......det blir dyrt med sånna vanor....Glad

• MagdaA

Hanna: har ett recpet då man ska marinera kyckling filéer, sen spara marinaden, rulla in kycklingfiléerna i bacon och grilla i ugnen. marinaden gör man en sås på med cremefracieh och grädde, den blir supergod! Brukar ha klyftpotatis till.

Nu har jag använt samma marinad, lagt kaninköttet i den. Tänkte grilla köttet i ugnen sen (utan bacon) koka ris, lägg i en form. Lägga köttet i bitar på, hälla över såsen och gratinera i ugnen.

• Dulia

Hej tjejer! Är trött idag eftersom jag inte fått sova ordentligt inatt. Bianca är sjuk igen Det tar aldrig slut!

När jag väntade Bianca och magen blev stor så började jag spilla en massa mat på magen. Gick alltid med matfläckar och nu har det börjat igen!! Magen fångar ju upp alla mat som i vanliga fall skulle trilla ner på golvet eller i mitt knä

Ikväll ska vi till Taco Bar och köpa vår kvällsmat. Har en massa gratiskuponger eftersom dom öppnat ett nytt ställe i närheten av oss.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Låter det helt galet eller vad tror ni?

• Hannnas

Jaz... haha såå gott ju

Linda.. vi brukar göra en rejäl sallad till (macce, ruccola, spenat, soltorkade tomater, skalad gurka, avocado, babytomater och vinägrette) och givetvis maaassa vitlökssmör

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84
    angiee skrev 2007-03-09 12:34:22 följande:
    Fler som har jobbiga mardrömmar?Inatt drömde ja att ja födde en död bebis
    Japp, hela tiden... varje natt.
    Vilda bebin bor i min mage! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!