• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. har själv lagat kyckligfiléer inrullade o bacon (el parmaskinka ) flera gånger, blir jättegott!! vill man lyxa till det ytterligare kan man fylla kyckligen med en strimma färskost med vitlök o örter oxå

Dulia... haha ser dig med fläckarna framför mig Tråååkigt att Bi är sjuk igen

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Inatt drömde jag att Bianca hade ett stort hål i bröstet och att hon stod och plockade ut sina organ och kastade runt dom i rummet. Det var så äckligt!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Dulia.. men guuud så otäck dröm usch...

• Dulia

Hanna, det är skitsnyggt med magfläckar på magen!! Magen drar ju till sig blickar som det är och så lyser dom där fläckarna upp lite extra!

• Dulia

matfläckar skulle det stå!

• Hannnas
    Dulia skrev 2007-03-09 13:13:48 följande:
    Hanna, det är skitsnyggt med magfläckar på magen!! Magen drar ju till sig blickar som det är och så lyser dom där fläckarna upp lite extra! En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
    hahaaaa ja vissa gör allt för lite uppmärksamhet
  • Dulia

Nu måste jag jobba lite... Om jag inte hinner se nån av er senare under dagen önskar jag er en trevlig fredag och en trevlig helg!

• MagdaA

Jag får ocks fläckar på magen! Tur jag är hemma själv! Ingen som ser...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Honeyflowers
    Hannnas skrev 2007-03-09 13:08:51 följande:
    Jaz... haha såå gott ju Linda.. vi brukar göra en rejäl sallad till (macce, ruccola, spenat, soltorkade tomater, skalad gurka, avocado, babytomater och vinägrette) och givetvis maaassa vitlökssmör .•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v18 .•:*¨¨*:•.
    Åhhh det låter super!!!
    16 mars..då är det dax!!
Svar på tråden Pladdertråden!