• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Morron lättjis... jag håller med hanna nu, se till att ta det lugnt och njut av det. Se det inte som ett misslyckande! Du kommer återkomma med förnyad kraft.

Själv har jag lyckats få fram lite frukost här... Funderar på o ta en prommis, men de hade lovat fint väder, här ser de ut som de ska börja regna vilken sekund som helst =(..

• numberone

Många kramar till Lättja!!!

Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • lurksmulan

Lättja: Det är inte konstigt att kroppen säger ifrån efter ditt hemska år!

missK: Jag gick upp lite mer i början nu, men sen har det försvunnit igen, det kan det göra för dig också. Jag har aldrig hållt på och tänkt på vad jag äter eller inte när jag är gravid, jag har följt mina cravings helt enkelt. Men däremot får man ju inte äta bara för att liksom. Jag tror att många tyvärr gör så ändå, de passar på och sen står man där och känner sig jättestor och hemsk!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MrsMurphy

Hanna: Min chef är ju måttligt road, ungefär lika road som jag känner mig misstänker jag. Men skönt att man vet att kroppen inte klarar av stress iaf. För den sparkar mig hårt i arslet varje gång pulsen går upp. Tror ni att man kan sätta upp en skylt vid ingången att enbart heltrevliga kunder får komma in för det minsta provocerande gör att personalen tuppar av/tjuter i huvudet/huvudvärk/ljudkänslig?? Fundersam

Blir vila, promenader och att rå om mig själv framöver.

Men jisses vad fjantigt det här känns! Räcka ut tungan Jaja, ett nytt läkarbesök den 2/4 och sen ska väl bm lägga upp en handlingsplan för mig. Usch, såna här fjanterier hade jag nog klarat mig utan just nu!

Chefen kommer lägga upp ett helskumt schema för mig nu framöver. Ska jobba 4 timmar om dagen och imorgon blir det 15-19... Så så mycket övrigt liv kommer det nog inte bli!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Lättja... vet hur du känner... har oxå varit sjukskriven tidigare, kände mig huuur pigg som helst men det var jag inte egentligen, fattade inte då bara.. tyckte oxå det kändes urfjantigt men det hör till!

Försööök att skita i alla andra nu.. vad de tycker o tänker.. skit i det, läkare skriver inte ut sjukskrivningar utan anledning så ja, latte o bebiskläder får det bli framöver ju o passa nu på att skriva i ansökningarna om HP oxå

Påminner alla faktiskt, ni som ska söka HP... börja nu om ni kan ju tidigare ju bättre

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Hanna: Vad var du sjukskriven för? *nyfiken*

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Lättjis... ja du... jag var för liten Generad tyckte ju inte jag såklart (då) men usch, ryser när jag tänker på det... fattar inte ens att jag orkade stå... gjorde jag iof inte alltid men ändå...

Jag fick diagnosen anorexi ihop med glädjedeppression har du hört nåt så knäppt jag var skitglad o uppåt jämt men mina ord var deppiga tror jag.. tyckte livet var totalt meningslöst, med ett stooort leende haha

Kan iaf le lite åt det nu när det känns far far away

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

hanna, dum fråg aigen. kan jag börja?

Sitter här o ska ringa selma igen o boka behandlingar. Vill ha den där relaxkuren, det står att de passar gravida dock ingår de bubbel`bad?

• Thezzizen

HP:n, fast jag inte ens vart hos bm?

Svar på tråden Pladdertråden!