• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

misK.. haha fy sjuttan... snacka om att man är trött efter en natts hårt arbete/sömn då

magda.. ska du boka en tid till i veckan?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: tänkt höra om jag kan komma tidigare än fredag. haft tryck neråt igen, och öm i buken. dessutom blir jag nojjig när den lilla tackarn fått för sig att sparka neråt... ringde och pratade med en bm på förlossningen igår, hon tyckte jag skulle ringa och prata med dom på spec mvc nu idag.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. oki.. mm förstår dig... är oxå öm men tror att det antingen är växtvärk el att någon hamrar där på en punkt ... MEN jag förstår att du vill lugna dig... när ska du kolla tappen nästa gång? kan ju vara lugnande att få höra att den antingen växt eller åtminstone inte blir kortare?

• MagdaA

Hanna: Har tid för läkarkoll på fredag, men ska se om jag alltså kan komma tidigare. i morgon är det 2 timmar sen koll så det börjar vara dax... anledningen till att jag fick tid på fredag är för att min läkare ska på semester 2 veckor, så han ville att jag skulle komma just innan han åker...

• MagdaA

sitter och funderar... våran spjälsäng är i björk, lackad... funderar om man ska slipa den och antikbetsa den i stället...tror det skulle bli fint...men kanske jätte mycket jobb med tanke på alla spjälor... men slipa en säng kan man väl göra när man är gravid? eller ska man akta sig för damm?

• Hannnas

Magda... tror inte så lite mändger damm är någon fara... men lacka den ska du inte göra sen bara det får micke göra isf om du lackar efter betsen då

• MagdaA

Hanna: ja det för Micke fixa! Spjälorna måste manväl nästan slipa för hand...å då dammar det ju inte så mycket. Tänkte det kunde va ett bra tids fördriv för mig...kan ju ta en spjäla i taget...ingen brådska om man börjar typ nu...

• Lidenborg

Känns som om jag bara kommer hit för att säga hur det är... kanske är det det jag behöver också. Nån att få prata ut hos.
    Är just nu rätt säker på att jag fått mf. =(
    Men ska försöka få tid hos gyn idag så dom antingen kan bekräfta eller dementera...

Håll tummarna om ni vill...

• Hannnas

Lidenborg varför??? Prata av dig bara!!

• MHoof

Morron brudar!

Magda: Japp en sån snuttefilt som du har Förstår att du är orolig. Hoppas du får komma in och kolla snart då. *kram*

Hanna: Ja man drömmer ju helmysko ibland. *haha* Sj drömde jag att jag fick värsta oralsexet av karln. Snacka om snopen man blir när man vaknar efter nåt sånt och det inte är på riktigt. *haha*

Svar på tråden Pladdertråden!