• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Lidenborg:

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

lurkis.. haha  skulle inte vilja vara din chef nu

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

fick en tid hos jourläkaren idag kl 11. ska be om en bakterieodling också, när jag endå ligger där med benen i vädret...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Lidenborg

Hannah:

Dom skulle ringa från gyn runt 9:30. Visst borde man få en tid idag?

• MHoof

Kickan: Jag ska hoppa va skolan för jag kan inte koncentrera mig för 5 öre och jag kommer inte hinna klart så lika bra det tycker jag så får jag ta upp det senare när bebis är här.

Hanna: Ja MYCKET hellre sånna drömmar än det du drömde, men jag har drömt om mord och konstiga människor som var tvungen att slå mig på stortån och sånt...*asg*

Nu ska jag ut med vovven och sen åka till mödravårdens psykolog. Ha en trevlig dag gott folk! *kram*

• Kickan 84

Bel: Tyvärr varken vill eller har vi ekonomisk möjlighet att jag hoppar av just nu. Kommer läsa nu, dock bara 50% från v. 14 och sedan har jag bara en 10 p uppsats kvar på hela utb. den har jag bestämt mig för att ta efter mammaledigheten!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

Magda.. åhh vad härligt med tid redan idag! Åhh vad spännande!! Jag tror tappen har antingen växt el står still där den var iaf

Liden... absolut!! Klart du får tid idag!! måste du få tycker jag, och jag vet att de flesta sjukhus har tider för akuta så det blir säkert inget prob...

Bel.. ha det gott!!

• Thezzizen

Morrn alla!

liden: vad tråkigt! *kram*

Hanna, vilken snygg jacka, får magen plats i den?

Magda, skönt att du får komma på koll idag redan, hoppas allt ser jättefint ut!

Kicka, kan du inte slå en signal till din kärare om att få göra kompletteringsuppgifter istället?

Igår shoppade ja lite =). En jättefin tunika/topp på hm, som jag ska ha på fest på lördag. Användbar i framtiden också..

Jag måste få fråga er, det kanske är löjligt men. Igår hjälpt min mor mig o nåla upp mina byxor o då säger hon att jag ska hålla in magen lite, "dt ser ju nästan ut som du är me barn". Jag svarar,att om det skulle vara så då? Då säger hon såhär, säkert inte illa men jag höll på o börja storgråta... "då behöver du int visa det redan då..."

är det överkänsligt av mig, jag tog jätteilla vid mig... så nu kommer de inte bli ngt berätta..

• Lidenborg

Hannah:

Dom ringde nu, så jag fick en tid 10:00. Rätt skönt att få det avklarat..

• Hannnas

Thezz... skojjar du eller haha, nej jag kan inte stänga jackan det är en strl 34 dessutom men den är fin iaf ska ta ett kort med den på en dag, den är mkt finare på än så...

Vilken knasig kommentar av din mor tror inte hon fattade vad hon sa fakiskt... om du säger nu att du faktiskt ÄR gravid så skäms hon säkert lite med blir jätteglad...

Svar på tråden Pladdertråden!