• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Jag vill oxå vara med på den!

Jag hoppas de knyter åt ordentligt nu så att den lilla ligger kvar minst 10 veckor till.

God Morgon förresten!

Gravid - v. 16
  • Hannnas

Lättja.. haha ja jag ääälskar att shoppa nä jag har inga planerade inköp just nu iaf men du har väl inte börjat än va? kanske läge?

morron JUSTer

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Jag har heller inte vågat shoppa något ännu. Det fanns sååå söta bodysar i me&I-kollektionen men jag fegade ur och handlade bara till sara.

Jag tror att vi ska vänta med shopping till efter RUL, och förhoppningsvis får vi då veta vilket kön den är.

Gravid - v. 16
  • MrsMurphy

Hanna: Jag inboxade dig! Jag hinner inte nu för jag ska styra upp en frukost på jobbet så jag måste dra... Du är ju en luttrad veterna på shopping! Skrattande  Men annars kan jag ta itu med det i eftermiddag om du inte kan!

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Anders ville att vi skulle åka o köpa vagnen redan i helgen haha karltoken... men icke.. väntar till alla nya tyger kommit först han blev sååå besviken

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

typiskt män och shopping - aldrig kan de behärska sig

Gravid - v. 16
  • lurksmulan

En jätterolig bok som Lättja kanske kan slänga med är "9½ månad" av Annika Lantz. Den handlar om när hon väntar sitt andra barn, jag håller på och läser den just nu och har världens problem att inte gapskratta när jag läser den på tåget!

Åh i natt drömde jag om Polly! Jag drömde att jag födde henne på bf-dagen, hon hade mörkt hår och var jättesöt och helt underbar! Jag är kär!

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Happy baby

God morgon!

Usch vad tråkigt det är när man inte har några kläder som passar och man inte känner sig fin! Jag är inne i en sådan period just nu. Men jag köpte iaf en fin kofta och en kjol igår som kommer att vara finfint när det blir lite mer och vår och sommar ute, Men måste nog shoppa mera! Behöver skor, svarta mammabyxor, en skijorta/blus och en massa toppar. Ja jösses, vilka problem men har!

Svar på tråden Pladdertråden!