• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

missK: Äckligare med pencillin som ställer till det imagen!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

Tibax från tråkmötet

Kickan... bra att du fick tid så snabbt!!! O provtagningen gör förmodligen en syrra el biomed.analytiker o skitbra att du får en läkare som kollar oxå

missK.. som kickis säger, tranbär är ultimat!!

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Jo fattar att inte läkaren tar provet, blev bara förvånad för att förut har jag inte träffat läkare förrän efter "domen" på provtagningen!

• Kickan 84

Vill ni veta en sak?

Låter kanske helt mysko och så, men jag har nog ALDRIG tyckt att min sambo är finare eller mer attraktiv än jag tycker att han är nu för tiden! Lite avhållsamhet kanske gjorde susen, eller gravhormoner som förstärker intrycket? Vad tror ni?

• Hannnas

Kick... hihi skit i det o gläds att de tar dig på allvar o direkt dessutom huga för att få en pinne i halsen

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hanna: Brukar alltid ta mina halsprover själv, har gjort sen jag var 10 år, så borde funka idag med!

• MHoof

Kick: Den där känslan hade jag oxå i början, med karln tänkte jag. Åh va snygg å sexig han var. *haha* Det är han ju nu oxå. Man känner sig som en såndär snuskgubbe som tittar på småtjejer när man smyger efter han när han kommit ur duschen Mmmmmmm...HOT!

• Kickan 84

Bel: Haha, har tyckt att han varit vedervärdig innan så detta är nytt! Har ju inte klarat av hans lukt innan så det är först nu vi kan ha någon som helst fysisk kontakt med varandra, kan ju vara att man saknat det också!

• MHoof

Kick: Jo kan ju vara så me...*fniss* Men visst är det kul? Synd att inte han har grav hormoner och gör samma sak

• Kickan 84

Bel: Haha, tror faktiskt min karl har det! Tror aldrig jag fått så mkt komplimanger som nu!

Svar på tråden Pladdertråden!