• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hej Thezz! Hur mår du idag?

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Thezzizen

hanna, varför har du tagit bort din grav.kalender?

Kicka: jo jag mår bra idag, jag måste säga att jag är tacksam för min enkla grav hittils. Ångest för jag inte pluggat nåt bara...vill hellre sitta här o sen öppna min mammapraktika,,

Fick ju se en halv bebis idag, de lilla som ja hann med innan besöket var slut, så jag tror ju den mår bra också iaf

• Kickan 84

Thezz: Vi såg ju vår beb förra måndagen, men jag är ändå inte så pass övertygad att jag kan intala mig att det ska gå bra! Fan vad less man blir på sig sjäääälv!

Ska till BM den 29:e, 15 dagar kvar typ? Vi ska lyssna på hjärtat då, hoppas hoppas! Blir inga med VUL iaf!

• Thezzizen

Kicka, jag förstår dig... varju glad efter i onsdags när vi var där. sen heldepp igen nu, men nu idag allt såg fint ut, jag går in i v13 om två dgr. Nu ska jag försöka se ljust på de här...

Jag har ju inskrivning på fredag jag.... det blir väl bara massa föreläsning om alkohol o tobak kan ja tänka... trist

• Snart kanske

HEEEEEEEEEEJ tjejer!!

Hur är det med er och magarna?? Jag är sååå avis ska ni veta, men jag tänker snart flytta över i den här tråden. (Någon som hört det förut kanske )

Hur ligger alla till, är det dax förultraljud eller liknande snart?

Kommer jag aldrig få bli mamma?
  • Kickan 84

Thezz: Min inskrivning handlade rätt mkt om våra förväntningar, hur vi kände med tanke på allt vi gått igenom osv, tyckte att barnmorskan var helt suverän! Lite om mat och sånt med, men fick mest info att läsa själv, det är ju inte så att de behöver predika direkt, man vill ju sitt barns bästa!

Jag är ju i v. 13, men jag är lite osäker ändå liksom, sista VUL mätte ju mellan 10-11 fulla något, så jag VET ju inte!

• Thezzizen

Kicka, det blir spännande att se på ul sen då o se hur gammal bebisen är då? jag tror du och jag är lika långt gångna jag. Har ni fått tid för ul än?

Här ringer man själv o bokar..... får väl kanske göra de nästa vecka efter bm besök, sånt berättar väl hon kan jag tänka..

Hej TESS, skoj att du hälsar på hos oss

• Happy baby

Kickan: Ja, det är härligt att vara officiell nu.

• Kickan 84

Thezz: Jag skulle tro att mitt BF hamnar några dagar efter 21/9, men förhoppningsvis inte allt för många, den verkar växa fort nu ju!

Jag fick tiden på MVC, den 26/4 ska vi på vårt ultraljud!

• Hannnas

Thezz... nu är den tibax, den bidde lite knas när jag fixade så att BF stämde

Kick... & thezz.... tyvärr förstår jag precis hur ni känner, man är skitlycklig ett par dagar sen börjar oron igen... för min del spelade heller inte rUL någon roll, redan dagen efter var jag övertygad ett tag om att bebi var väck... men så ÄR det ju inte.. som sagt.. vi får försöka hantera oron för den försvinner uppenbarligen inte, hur många vul/ul eller hjärtljud man får... det lindrar bara tillfälligt men nu är det så... Vi ÄR gravida och denna gången SKA vi ha bebis, finns inget som tyder på att det inte kommer bli så

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!