• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Är det nån mer som upplevt värts aobehagskänslorna då ni kissat. Att det dragit i hela magen och typ värsta ilningarna uppstått?

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Hannnas

Morron tjejjer

Hur länge magda får ha cerklaget o sängläge mm beror kanske på vad det blir för typ av cerklage...

Lättja... ja allt som har med kossor att göra är ju jättebra!! Finns ju en massa på babyproffsen, vet ju bara inte vad hon har Fundersam

Tindra.. du är en ängel som uppdaterar oss ang Magda.. tänker ju jättemycket på henne

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Lättja.. jaaaaag får ofta sammandragningar när jag gör nr1, särskilt på morgongen när det är "mycket"...

• MrsMurphy

Hanna: Jag har för mig att du hade nån länk till nåt med kossor för nån vecka sen och Magda vrålade av lycka. Men att hon skulle invänta inköp av den ett tag...

• MrsMurphy

Så det är sammandragningar när det ilar så där? Generad Är det nåt man ska oroa sig för?

• Hannnas

Lättja.... jaaaaa vänta ska jag rota fram den...

• Tindra04

Klart jag uppdaterar Er tjejer! Den mobilen tror jag att hon hade älskat!

Tindra 04 - Med tvillingar i magen
  • MrsMurphy

Men den blir väl bra! Skrattande Vi kör på det va? Jag fixar det nu!

• Hannnas

Lättja.. absolut!! Jag har redan inlogg om du vill att jag ska ordna annars får du väl passa på att beställa lite till dig själv, så slipper vi frakten

Svar på tråden Pladdertråden!