• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan
    bobo: Jag har samma problem. Jag har typ 5 tröjor som jag byter mellan, och jag blir galen! Jag kan inte växla mellan 5 tröjor i fem månader till! Men samtidigt vill jag inte handla en massa kläder som jag bara kan ha en begränsad tid.
    Byxor behöver jag verkligen, jag har två par men ett av de sitter inte bra, jag har fått de av en kompis så de är ganska uttöjda och åker ner hela tiden.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Happy baby

lurk: Jag tror att man kan hitta en hel del lite billigare kläder nu när sommarkläderna kommer. Så jag satsar på det!

• after eight

Jag vill som sagt också vara med. Och den mobilen var ju ursöt! Vi kanske ska skaffa en bok också, för mobilen var kanske lite billig att dela på? Hur gör vi? Ska vi sätta in på ditt konto, Hanna?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MHoof

Gomorron brudar!

Var på middag igår med jobbet. Vi fick välja precis vad vi ville så det vart varmrätt å dessert Marängswiss
    Va trevligt att göra nåt annat för en gångs skull. Dom verkar hitta på rätt mycket med personalen på mitt jobb så det är ju kul.

Hanna: Min bebis sparkar inte så mycket mot revbenen. Hon mer lägger sig på nåt knepigt sätt så det trycks mot revbenen så jag blir lite öm där, men har inte fått nån spark ditåt iaf. Och nu förtiden känner jag knappt några sparkar, bara hur hon vrider och vänder sig. Så det är säkert olika

• MHoof

bobo: *heh* Welcome to my club Sådär har jag känt senaste 6 månaderna nu. *jihooo*

Vad håller ni på att skramla till? *nyfiken* Har inte läst igenom allt...

• Thezzizen

Morrn tjejer.

Mobilen var väl en bra idé! Nu ligger magda på opbordet, Hoppas allt går jättebra!

Bob, jag håller med dig fullständigt. Jag behöver jeans som inte gör att jag får fyra stora veckpå magen...*suck*.

Ska försöka komma upp o äta lite frukost nu, börjar min fendagars arbetsvecka idag, döööödens! Sen måste jag hinna ta igenom tegelstenen till kursbok lite idag å..

• Hannnas

Jag kan inte beställa under dagen... har inget kort med mig Lättja kanske kunde göra det i em, annars gör jag det gärna ikväll

Nä nu ska jag på mööte *triiiiiist*

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v19 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Vet ni om man kan gå till VC och be om halsprov? Eller måste man prata med läkaren?

Tror jag måste göra det, vadfan liksom, fortfarande skiiiitont. Anmälde mig sjuk och får ta rest på distanskursen idag, ORKAR verkligen inte att gå ut när man dels känner sig som skit och dels ser ut som sju svåra år! *morr*

Tyckte mobilen var jättesöt, är självfallet med!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!