• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

*hmmpff* oki då...

.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

2007 v23, Bf 20 maj
    Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    Dulia v20, Bf 6 juni
    lurkan v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

• MagdaA

Believer: Min make äter massor med gotta, men han går inte upp ett dugg! Han väger 76 kilo, men skulle behöva minst 5 till. Stackarn, han har alltid varit väldigt smal. Vi ska ha gäster på lördag, därför jag bakar. Chokladmuffins med hackad blockchoklad i. muuuummmmms!

Lurkan: alltså. de här med bröstvårtor. låter kanske hel-korkad nu, men är det flera "hål" i varje?! Tänkte eftersom du skrev 5-6 strålar från varje. /Känner mig jätte korkad!/

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Magda: 15-20 kanske. Det ser ut som en dusch. Kan spraya ner allt på en meters avstånd ungefär. Mmm, härligt.

Gravid - v. 8
  • MHoof

Fixar efter datum...*hihi*

.?:*¨¨*:?. Här ska födas bebisar .?:*¨¨*:?.

Believer v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    2007 v23, Bf 20 maj
    Dulia v20, Bf 6 juni
    lurkan v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)
    Thezzizen v4, BF 24 september

• MHoof

Magda: Ja det lät ju gott JUH Sj bakade jag kladdkaka igår, men nån jäkel hade skrivit fel på receptet så jag tog 1 dl för mycket mjöl i så det vart ingen kladdkaka, det vart nå annat...

• after eight

Magda:  Klart man inte vet det, om man inte ammat, men kunde inte låta bli att skratta ändå.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

Magda: Ja det är många hål och världens sprutt i de!
    Har man inte ammat på nån timme gör det skitont innan det kommer igång och sen kan bebisen sätta i halsen för att det kommer så mycket på en gång.
    Men jag måste säga att jag inte saknar känslan av när mjölken rann till på tredje dagen, då hade jag fruktansvärd ångest och var genomsvettig och var tvungen att duscha kallt och titta på idiot-tv för att tänka på annat.

• after eight

Lurk, jag saknar inte den första månadens amning. Jäklar i bänken vad ont det gjorde. Jag bet mig i knogarna, för att inte skrika rakt ut.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • lurksmulan

ae: Ja det är ju inte det skönaste man varit med om direkt! Mina bröst blev helt knöliga och jag duschade de varmt och försökte massera. Och ändå hade jag turen att slippa mjölkstockning! Ve och fasa!

• MHoof

Nu har jag lagt in en ny magbild i mitt galleri

Svar på tråden Pladdertråden!