• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Ja räkna då? Vilken räkning har ni gått efter, får ni också såhär varierande s var? Går ni efter senaste mens eller äl? jag har ju rel lång cykel så då stämmer ju inte fl som röknar på 28 dgr

• after eight

På mig stämmer det inte heller Thezz, för jag har ganska kort cykel (26 dagar) men ÄL kommer på dag 16, alltså kort lutealfas. Jag räknar från ÄL och så plussar jag på två veckor på graviditeten.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Man kan ju justera cykelns längd också! Jag räknar på senaste mensen men justerat på min sida att dagarna stämmer men inte bf!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Thezz... 9 dagar efter ÄL är väl tidigt men helt rimligt att testa +... kolla på mitt Mirres test i galleriet... det är ju 10 dagar efter ÄL... o betydligt starkare än ditt... så visst går det... alla har ju olika mängd hormoner och nidationen kan ju vara redan dag 5 så...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

FLåt.... mitt test är dag 11 efter ÄL... såå you see

• Thezzizen

Oj nu har ja en tovagumma h´är som gör allt för at bli gosad på alla ställen samtidigt.... svårt att skriva...

ja hanna ditt är starkare än mitt. jag är ovan vi de här svaga testen, brukar ju inte testa såhärtidigt heller..

Vad tror ni, ska jag räkna efter niomånaders kanske, för då är ja typ v 3+3 el nåt sånt bara

• MagdaA

Nån som vet vad det kan vara när det gör ont liksom hmmm...hur ska jag förklara.....typ ljumskarna fast mer inne i magen, typ kring livmodern. Så svårt att förklara.... liksom hugger och moler.

Nygift och gravid!
  • Hannnas

nääää Thezz... tycker du ska räkna på SM... att du är i v 4+2 idag

• Thezzizen

Hanna........de end aja kan förklara de svaga testerna me är att de är tidigt. TYp 3+3 är efter äl.

Svar på tråden Pladdertråden!