• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Men du... ÄL var ju den 5:e (braa val av dag ) ... o om man räknar på niomanader-vis så får du ju som du säger 3+3... rimligt tycker jag, har själv testat + i v 3+4 vid 2 tillfällen... så why not? ... o Ärligt så är varken SM el niomanader metoden helt tillförlitliga för det som säger mest är ju eg när nidationen var... tidig el sen säger ju en del om utveckligen o det kan ju skilja dagar där...

Hade jag idag räknat på min ÄL går jag in i v11 imorgon... enligt SM gjorde jag det i söndags... jag hade tidig nidation o trodde själv mer på SM vilket VUL bekräftade.. denna gången iaf...

Räkningen kan man eg strunta i när man tänker på testerna, då är det bara att utgå från ÄLen... o du är ju idag 10 dgr efter ÄL o rimligt med svagt+

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • 2007

Välkommen Beliver!!! Kul med några som kommit ungefär lika långt. Hoppas att allt är bra med dig.

BF 20 maj
  • MrsMurphy

Magda: Kom på att posten som passerar sunsvall i helgen har det blivit strul med så pillrena kommer nog idag! Den här rackarns stormen!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

Hallå?????? 

.•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

2007       v23, Bf 20 maj
    Believer  v23, Bf 17 maj (flicka enligt Marie och mig, får snart veta )
    Dulia      v20, Bf 6 juni
    lurkan    v12, bf 2 augusti (pojke enligt Marie)
    Magda    v11, Bf 10 augusti (flicka tror vibåda, flicka enligt Marie)
    Hanna    v11, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda)
    Lättja     v8, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer    v8 Bf 3 september
    after eight v7, BF 5 september (pojke enligt Marie)

• Kickan 84

Nopp, gör det när jag kommit hem från Smålandet!

• Hannnas

Knäppa tjej ... du blir ju inte mindre gravid efter helgen direkt ... o listan behöver fyllas på (ska tjata hål i huvudet på thezz oxå )

• Kickan 84

Nej, jag vet... men då har jag iallafall säkert passerat v. 4+0...

• Hannnas

Kick... oki då... men ändå... fasen...

Svar på tråden Pladdertråden!