• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Lurk: Ok Vi ska till Mama Mia på Karlavägen nästa fredag och få veta kön Hade vart kul å gå å köpa nåt till bebisen efteråt när vi vet vad det blir. Så jag undrar om du vet om det finns nån bra bebisbutik där i närheten? (tänk på att jag inte bo där och inte kan några gator...hehe)

• lurksmulan

Believer: Ja men det gör ju faktiskt det, vänta ska jag kolla upp!

• 2007

Beliver: Jag är lite avundsjuk på dig nu när ni ska kolla kön. Jag har varit ute och kikat lite på bebiskläder, men nästan allt är ju så könsanpassat. Men mannen min vill inte veta, så det får bi en överaskning för oss.

BF 20 maj
  • MagdaA

Varför kan inte ja få massa pengar, en flygbiljett till stockholm och få shoppa massor!!! Fast jag tror jag måste ha me nån som kan skjutsa runt mig i en rullstol.... hmmm.... Fundersam

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

thezz... lägg genast in dig på listan det är ett solklart +++ du har i galleriet

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Jag har fått tok-ont i min vänstra bröstvårta. Är inte de där "vanliga" ömmandet, utan det gör ONT och liksom sticks. Känns ungefär som när man fått en sån där minimini sticka som knappt syns, men gör skitont!

Ängel i himlen och plutt i magen!
Svar på tråden Pladdertråden!