• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

2007: Ja det är skönt att vi är överrens om att ta reda på det. Det var vi innan den blev till oxå.
    Men som sagt, det är ju som en överraskning att inte veta oxå, när den väl kommer ut men jag ser ingen anledning till att inte ta reda på det

• Thezzizen

Hanna, jag vågar inte..... Jag vet inte hurjag ska ta mig igenom det här...

• Hannnas

Magda... fy vad obehagligt men säkerligen ingen fara... låter väldigt obehagligt dock...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: ja, det ÄR obehagligt! Antar att de växer/mognar, men de känns rackarns knasigt.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan

Och mina tuttar är ju gravida sa jag ju igår, och sen när jag skulle duscha igår kom det lite mjölk ur ena fast jag inte ens klämde!

• Hannnas

Skumma puppor vi har tjejejr... magda med sitt stickande, lättja med sina fula(?), lurkis med sina läckande o jag med mina zebror

• MHoof

lurk: ojdå...jag brukar klänmma lite bar aför att se om det kommer nåt men nää...inget!

• Hannnas

Thezz... ja du blir inte mer el mindre gravid av att skriva in dig, du glädjer oss andra iaf o klara det kommer du att göra, vad har du för alternativ

• Thezzizen

Förresten kan inte jag göra listan sådär fin så nån annan får göra det...

• MHoof

Thezz: Klart du ska skriva in där här

Svar på tråden Pladdertråden!