Inlägg från: Hannnas |Visa alla inlägg
  • Hannnas

Pladdertråden!

Magda.. tycker det är ett karlnamn...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Magda.. har du lyssnat på hjärtljuden tidigare??

• Hannnas

JUSTer.. jorå.. har inte sovit ett skit Skrikandes drömmer urkonstigt... tack o lov avslutades drömmarna med en härlig sexdröm iaf Räcka ut tungan

Har ju sagt att magen känns som den har "exploderat" nu det sista.... har lagt in en bild från igår morse, innan frulle fortfarande iklädd min enooormt sexiga pyjamas ... ni fattar kanske hur man ser ut på kvällen om det är så det är när man stiger upp ur nanen

• Hannnas

Lättja.. ja jag tycker alla BMs o läkare o böcker säger olika... summan av allt är väl att illamåendet försvinner MELLAN v 9-12... o att det varierar... det försvinner när hCGnivåerna sjunker (om det var därför man mådde illa vill säga ) och de gör de ju först när navelsträngen "tar över" så att säga och gulesäcken i äggstocken skrumpnar...

• Hannnas

Lättja.. man får vara om sig o kring sig o överjävlig så löser sig det mesta

Heeeeeej Tess....

• Hannnas

Tess.. jorå, förutom att jag är skittrött o därmed sur så har jag världens bästa maken som jag skickat ut på promenad och som tar med sig nybakade frallor och kaka hem

O som du säger.. vem vet vad som pågår i J:s huvud annars får du väl ta saken i egna händer

• Hannnas

Tibax från frukost

Thezz.. man kan absolut börja må illa efter v8... tom mycket senare har jag hört men man får hoppas man slipper

Angie... jag kissar aldrig på nätterna, det var kanske ngn gång i början som jag gick upp mitt i natten men det var säällan... Brösten ömmar OM de ens ömmar, bara på natten... kan kännas "tyngre" än vanligt men ont gör de bara på natten ...

Kick.. hur är det med illamåendet nu då

• Hannnas

Kick.. oki.. men du mår ju mest illa på kvällarna va? det kan ju gå dagar utan symptom, sen får man igen det med råge...

Ja jag är inte avis på er som är i "illamående-veckorna", var den värsta tiden jag genomlevt tror jag.. värre än mitt njurstensanfall

• Hannnas

Kick.. nä det vet jag såklart.. men oron försvinner inte lika mkt som man trodde, inte för mig iaf... kanske efter rutinUL så kan man njuta mer... men men...

hihi ja det där trycket över hönan känner jag igen som om man vill ta hela handen o bara trycka där ... det är förmodligen fogarna som luckras lite... många verkar känna samma mellan varven

Svar på tråden Pladdertråden!