• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Grattis HANNA!!! Fått nån kul present då?

Drömde mardröm om blödande breda bristningar på magen och brösten inatt. Fy fan för ånt Dom var blodröda å putade ut och jag var alldeles röd om händerna av blod. Fy faaan säger jag bara.

Igårkväll när jag skulle försöka somna så låg hon och hickae igen en massa. *hehe* Är kul en stund men när det inte slutar blir det jobbigt att ligga och guppa

• lurksmulan
    Believer: Usch vilken dröm! Mina bristningar är läskiga historier kan jag berätta, jag har flera stycken som säkert är 2 cm breda och där är skinnet jättetunt så de blir lite rödaktiga onekligen. Det är där det kliar som mest också.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MHoof

Lurk: Ja dom kliar tokmycket!! jag har bara fått 3 småa på dryga 1 cm vardera...men gud så det klias!! Osså blir jag rädd att om jag kliar för mycket eller åp natten då jag inte vet om det så kanske det kommer mera? Men men, inget att göra åt men man känner sig ju inte så vacker...

• Hannnas

Inne en kortis medans maken handlar ingredienser till min tårta

TACK sötnosar för alla grattis, och ja jag är numera 29

Jaz.... jag är säkert på att blödningen bara var ett litet kärl som Kickan sa

Bel... jaaaa jag fick nya glasögon!! *lycklig* så nu ska vi ner på stan i veckan o låna hem ännu fler par (A hade lånat några han tyckte var fina)

Magda... vad händer nu gumsan? Mer sängläge än tidigare, kontroller? undrar såå mkt... flåt... o du vet vad jag tror, en tös du fick inte för dig att fråga när du var där då

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v20 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Vad blir det för tårta Hanna?

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

Kickan... ja du, det blir en Noblessetårta, en fyllning med hallon, en med mangofromage och sen toppas den med punschkräm och noblesse och lite rostade mandelspån utmed sidorna

• Kickan 84

Muuuuums!!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas

Jess... föddes bra folk då tack

• Hannnas

Kick.. haha ja jag hoppas, har alrig bakat den och ska fuska med färdiga tårbottnar *skäms* Generad

Svar på tråden Pladdertråden!