• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Nån som vet hur man lägger in sin tickerfactory graviditetsuträknare på sin pressida? Har ju PLUS nu så då ska väl det gå?

8 veckor kvar
  • snöstjärna

tar det i gästboken din believer =)

(¯`°?.¸ ღ ♥ sommarbrud & höstmamma 2 B ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Aaattans Marie

Magda:
    skönt att se att du är tillbaka. Verkar ha gått bra då... vilken vecka är du i nu?

Ett hjärta utan tacksamhet är som ett ljus utan veke. Det brinner inte!
  • Dulia
    Grattis Hanna!!!

Jag är bara inne i liten kortis. Känner inte för att FL:a när internet går segt och kopplar ifrån hela tiden. Har inte riktigt det tålamodet!! Men jag läste bakåt nån sida och såg att det pratades lite om bristningar. Själv har jag massor på magen från när jag väntade Bianca och i början tyckte jag det var jättefult. Men nu spelar det inte lika stor roll. Dom finns där och jag kan inte ta bort dom. Så läste jag en fin dikt för ett tag sen här på FL som jag tänkte dela med er

"Hyllning till strimmorna" av Prodigy

"En vacker kvinna går stolt över stranden med höfter som vaggar moget och inbjudande. Över hennes mage sprider sig livets strålar och förenas i navet för livets start, blänkande silverstrimmor under solens varma tunga.

För vissa en styggelse, en skadad kropp som aldrig återgår till en ung flickas orörda tanighet. För andra är det livets sätt att markera att denna kvinna varit med om livets under, hon har skänkt liv. Magens mjukhet, de runda höfterna och bröstens fyllighet antyder att denna kvinna upplevt denna unika, och ej för alla förunnade, händelse mer än en gång.

Säkra steg styr hennes gång och hon lyser i sin egendomliga vishet där hon går, hon vet nåt vi inte vet. Hon bär på en hemlighet och vackra minnen som vi avundas. Blickar av blandade känslor följer henne framåt, hon bryr sig inte om vilket. Hon är stolt över sin kropp och de gåvor den givit henne.

Jag har beundrat denna kvinna, min mor, hela mitt liv. Avundsjukt sett solen leka över silverstrimmor som för mig kännetecknar kvinnlighet och sinnlighet på samma gång.

Nu delar jag hennes hemlighet, hennes vackra minne av en livslång upplevelse som förändrade mitt liv genom ett möte med en okänd men ack så älskad individ. Min mage bär livets strålar över sin mjukhet. I min kvinnlighet är jag vacker och gnistrar."
    Dotter aug -05 & dotter i magen BF 6 juni
  • after eight

Angiee, jag hade sådana symptom när jag hade panikångest, att jag kunde inte få nog med luft. Du känner dig helt okej psykiskt, inget som stressar dig eller oroar dig såpass mycket att det kan vara nån lättare form av panikångest?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

19+6 idag, samma dag som Ebba föddes. Saknar!

Believer: jag har varit hemma sen lucia och blivit ordinerad att ta det lugnt, man lär sig! Vissa dagar är skitjobbiga, men det är värt det! Blir iofs ännu mer lugnt nu. Inge spring på stan å så... kanske får be att få låna en rullstol... Fundersam

Marie: går in i vecka 21 i morgon!

Snöar för fullt här... ska åka till svärisarna och äta middag nu. KRAM

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Hej igen tjejer...

hemma från jobbet nu! Så nu har jag helg en hel dag , wieooouie!

Hanna, GRATTIS på födelsedagen!!!! Hoppas dagen blir fin...
    Och ja, det har börjat blöda igen, inte mycket, med konstant färgade flytningar.. Såååå irriterande, hoppas allt är bra bara o inge fel...

Just nu vill jag bara att tiden går lite fortare, det går ju såååå sakta känns det som...

• numberone

Thezz:

Var du uppe å kontrollerade sist det kom lite? Vad sa de då?

Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • Thezzizen

No, jo de var jag... men de sa inget alls faktiskt vad jag kom ihåg. De bara tittade att bebisen mådde bra. Tog fem minuter,,

Svar på tråden Pladdertråden!