• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

blev ingen middag hos svärisarna... bilen ville inte ladda ordentligen och det är SKITVÄDER! Dessutom har jag ingen lust att bli ståendes nån stans efter vägen nu... blev att åka hem igen. Så nu blir det enkel, snabb middag, är HUNGRIG!!!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Snart kanske
    Grattis HANNA på födelsedagen

Vilken bra dag att fylla, min mamma och min bästa kompis fyller också år idag, 49 resp. 29
    Kommer jag aldrig få bli mamma?
  • numberone
    Thezzizen skrev 2007-03-18 18:04:00 följande:
    No, jo de var jag... men de sa inget alls faktiskt vad jag kom ihåg. De bara tittade att bebisen mådde bra. Tog fem minuter,,
    Va skönt, hoppas att det är lika bra denna gången.... se på om det går över annars tycker jag att du kan höra av dig dit igen!! KRAM
    Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen
  • Thezzizen

trist Magda med middagen. Alltid gott ju när man slipper laga själv..

NO, Jag har ju tid på tisdag på specmvc, ska ta upp de då--

• MHoof
    Magda: Vad gör du för att få tiden att gå då? *nyfiken* Sj har jag städat och plockat varje dag tycker jag och ska väl kanske dra igång ett måleriprojekt a la kök *hehe* Men det bli väl till nästa helg tror jag. Men de är som du säger, det är ju värt det. Du får ju ut nåt bra av det

Thezz: Håller med NO att höra av dig om det blir värre...*krama*
    Vecka 32
  • Dulia

Jag måste få avreagera mig lite nu!! Skrikandes Sen vi fick veta att det bor en tjej i min mage så har vissa kommentarer gjort mig arg och de blir bara fler och fler och jag blir argare och argare! Många gratulerar självklart till kommande dottern men vi har också fått kommentrarer som "Ska ni skaffa ett barn till nu?/Ni får skaffa ett barn till nu!" "Blev din man besviken?" "Det kanske kan vara kul att ha två barn med samma kön?" Är dom helt dumma i huvudet eller? Varför skulle jag eller min man vara besviken över att få en till dotter?! Den vi har nu är alldeles perfekt och det är underbart att få en till tjej att älska. Blir vårt liv fulländat om vi har ett barn av varje kön? Är vi misslyckade för att vi bara kommer ha döttrar? Visst skulle jag blivit glad över att få en son men jag är minst lika glad över att få en dotter till. Nästa som fäller en dum kommentar kommer få ett dumt svar av mig!!  

Dotter aug -05 & dotter i magen BF 6 juni
  • Snart kanske

Hej tjejer, är allt bra med er??

• MHoof
    Dulia: Idiotiska kommentarer...man kan ju lixom inte välja kön till barnet i magen precis. Försök att inte bry dig i dom utan glödjs åt eran dotter som ni ska få.
    Vecka 32
  • Snart kanske

Dulia- skit i dem, det finns så otroligt många männsikor som bara slänger ur sig saker utan att förstå att de kan såra, bara strunta i det.

• Dulia

Önskar jag kunde strunta i dom helt men med alla hormoner som far runt i kroppen så reagerar jag på allt

Nu är det snart mat men först måste jag lägga in all tvätt jag tvättat idag.

Dotter aug -05 & dotter i magen BF 6 juni
Svar på tråden Pladdertråden!