Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

men barkarby blir bra, det duger gott åt mig! =)

• Fru Indosaurie

ja exakt, fortfarande lite dyrare än normalpris alltså men barkarby har ju en del andra affärer också, ikea bland annat

• Fru Indosaurie

puck
    jodå, jag ska spana, jag ska till solna på söndag när den startar
    Ensam för fred ska sova. Ska ha ett visst plagg som finns i ett exemplar i Wilmas storlek, får se hur det går tycker det finns jättedåligt på po.p nu dock så jag tvivlar på att det kommer något bra.

• Fru Indosaurie

jaa såklart man inte har månadskort i onödan.

Jag vill ha ett par snigelbyxor, dom i manchester, får se om dom finns kvar när jag kommer på söndag.. Förra året fanns det en MASSA nice ju. I vällingby hade dom dessutom HUR mkt som helst, verkade som att dom hittade en massa kartonger på lagret "ooooj då" Ångrar att jag inte köpte mer saker, jag älskar bodyn med krypet på (vad det nu är) som fanns flera olika. Men det är iaf roligare att shoppa nu när hon är född, jag får försöka tänka så

vad köpte du för katvig?

• Fru Indosaurie

på tvn (som är min datorskärm) sitter ju så långt ifrån, men det blir helt skevt när det är så stort.. jag ser inte bilder så bra heller tyvärr. tur man har bra syn.

• Fru Indosaurie

vet inte.. eller ja, varken musplattan lr tangentbordet funkar, dessutom är ena hårddisken död så den är inlämnad nu.
    sitter med gamla datorn som har sprucken skärm, det är regnbågens alla färger utom en liiiten i ena hörnet, vi kom då på den briljanta idén att koppla den till tvn.

hur många tusen jag än får över tycks dom glida mig ur händerna, jag är duktig

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)