Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

smidiga pelle har kopplat in våran förra dator (med trasig skärm) till tvn.

Så här är vi:
    Typ: B04 Globalister

Utmärkande drag

* Unga och medelålders
    * Ganska välutbildade
    * Singlar
    * Hög- och medelinkomsttagare
    * Större hyresrätt i storstad/närförort
    * Omvärldsintresserade
    * Förändringsbenägna individualister

• Fru Indosaurie

Synd att ni bestämde i det andra forumet när och hur ni ska träffas. Fred fyller år den helgen.
    Nåväl, alla som vill är välkomna hit på tårta och fika nära till barkarby är det också

• Fru Indosaurie

Mel
    Aha kul! =)
    Jag vet inte vad som gäller, har inte varit på andra forumet, men läste någonstans i denna tråden om ett datum men jag vet inte om det gäller än?
    Vore kanske smidigt att ta allt det här ist eftersom att det är fler än jag som inte är så aktiva där..

• Fru Indosaurie

joo det var det jag läste också.
    Fast ingen har iofs sagt det till mig så jag kanske inte är bjuden
    Hur som helst så ska vi fira freds födelsedag och det vill han INTE göra ute i väster haninge det kan jag lova

• Fru Indosaurie

Haha nää han är lite kinkig, tycker att det är way ocentralt.
    han fyller på lördagen.
    Tror jag.. har ingen kalender här, den 3:e iaf.

• Fru Indosaurie

haha. fullt schema alltså jag har iaf nära till barkarby så ni kan lika gärna komma hit när ni ändå har åkt hela vägen, så får ni träffa våran fina hund

• Fru Indosaurie

barkarby outlet är förvisso inte speciellt intressant och utbudet av andra affärer är dåligt (tycker jag).

Vi har inget ftp-program på den här datorn (så klart) så den som vill se världens sötaste bebis (helt sant ) i sin nya stol får kika i mitt galleri.

• Fru Indosaurie

alltså jag menade absolut inte att klaga Jag kanske är lite bortskämd också vi är ju där några ggr i veckan, finns så mkt att välja på här ju, kista, solna, stinsen, vällingby, barkarby osv.

• Fru Indosaurie

haha nää alla är inte anti VH

jag tycker att Solna är rätt så bra, eller nja, det är okej, om man är ute efter kläder så har dom bättre utbud än barkarby. Beror helt på vad man ska ha vart man åker.
    Vällingby har blivit rätt bra på senaste tiden, så har dom ett jättemysigt amningsrum och nya fräscha restauranger. Men dit är det också rätt långt kommunalt, inte lika lång som till VH men

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)