Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

mel
    www.smallkids.se det är rea på den nu.

nu är jag och w hemma från shoppingturen, stod i kö i 45 min på po.p *snark* alla hade sällskap utom jag så jag fick lyssna på vad alla andra sa
    Jag kände mig lite fjantig, till och med expediten sa "är det här din lilla hög" haha. Alla handlade ju för 2000 och över.

Sen tog vi en promenad hem från solna och gick förbi sumpan & hemtex på hemvägen.

• Fru Indosaurie

puck
    ja du det är frågan.. det fanns en del när jag var där, 30 min efter att dom öppnade. Det mesta fanns bara kvar i strl 56. Dom som köpte större storlekar verkade ha hittat en massa.
    Jag ska ge mig till nån butik någon dag när det inte är så hysteriskt, dom har ett fint fleeceset med omlottknäppning på jackan som jag eventuellt "behöver".

Letw
    det blev ett par manchesterbyxor med sniglar, ett par bruna tights (dom med bootcut) och sen en röd & brun omlottbody med rödbrunrandiga ärmar.

• Fru Indosaurie

letw
    nää han jobbar väl nu.

puck
    mm det känns bra ska prova sen om hon kan ha dom bara..
    bodyn tog jag största som fanns, strl 62 och jag mätte nyss mot hennes body från citygross som sitter perfekt, dom var identiska, bara det att den från citygross är strl 74/80 :/

• Fru Indosaurie

nica
    jag ringde till järva närsjukhus när vi skulle göra våran utredning, dom hade kortast väntetid, jag hittade någon sida där man såg väntetiden.
    Jag gillade inte alls läkaren i början men efter några gånger så vande jag mig och det viktiga kände jag var att han gjorde sitt jobb och det gjorde han.
    nu vet jag inte om han jobbar kvar för min sambo fick en remiss till spermaprov för ett tag sen och den var skriven av en annan läkare =/
    jag måste också ringa och boka tid.

• Fru Indosaurie

kickan
    nää jag vet egentligen inte så mkt, p piller är iaf uteslutet, det varken vill eller får jag äta. är inte metformin bara för vikten? eller äter man det hela tiden?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)