Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jag kom på att jag skulle gå ut med texas först och sen gå till sumpan centrum och kika om dom har satt ner rean lite mer
    Men precis nu ringde min kompis i bromsten och sa att dom skulle vara hemma så jag tar mig en promenad dit. Hon har sin dotter denna vecka så hon kan inte gå med mig men det blir iaf en timme tur och retur.
    Nu ska jag försöka lägga W i vagnen.

• Fru Indosaurie

mm pizza *drömmer*

Jag var helt knäckt och började gråta när fred gick till jobbet.
    Sen lyckades jag söva W i vagnen fråga mig inte hur jag gjorde.. och nu hoppas jag att hon kommer att sova i några minuter till. *är tyst som en mus*

• Fru Indosaurie

japp, hon är riktigt lättväckt. Utom när hon sover utomhus, vilket hon alltid får göra.
    eller när hon har sovit utomhus och är RIKTIGT trött, då kan hon sova inomhus en stund också.
    Alltså hon är ju svårsövd, bröst eller vagnpromenad är det enda som funkar, förstår inte hur det gick nyss. Men nu ligger hon och låter så hon vaknar nog igen..

• Fru Indosaurie

ja det låter så W sover aldrig, hon håller i gång i ett tills hon är övertrött och blir ledsen. Lägger ni bara honom och han somnar?

• Fru Indosaurie

alltså vaggas i famnen?
    vi måste verkligen köpa en ny sele nu. Har spanat på tradera men alla jag mailar har tappat bort huvudstödet *suck* W somnade i taien här om dagen Annars ska hon alltid titta på allt och ingenting när man går runt.

• Fru Indosaurie

shit vad tiden gick fort

Nu har W vaknat iaf.
    T är med F på jobbet så det är väldigt lugnt och tyst här..
    jobbigt när dom växer ur saker som man älskar, som snigelbodyn från po.p, vilken sorg
    För övrigt är jag sjuuuukt nöjd med döskallefilten jag köpte, den är så snygg att man nästan trillar av stolen när man ser den. Wow! Tur att hon inte växer ur den i första taget

• Fru Indosaurie

hm jag vet inte? bilden är väl så där kopplad till tvn =/

skönt att lägga sig, inte för att jag är så trött, mest matt, får se om jag orkar ta mig till solna imorrn..

• Fru Indosaurie

farsta? har för mig att jag skulle göra något där.. undra vad..
    du får skicka ut svärmor på tygshopping

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)