Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Mrs You
jodå jag är vaken.. knappt godkväll!
Mrs You
jodå jag är vaken.. knappt godkväll!
letw
aha. men jaa, jag betalar 59 tror jag, bara gratis sms, mms och samtal inom operatören och fria mms till alla på fredagar haha då bombarderas alla jag känner
vad för afrikabilder?
jag borstar tänderna ska i säng nu så KANSKE jag orkar ta mig till Solna imorrn..
väduren79
nope, sorry, du skulle ha bett din mamma att knipa till 80
Självklart får du vara med
kickan
men gud kan han inte ringa och väcka dig när han kommer?
här är det SÅ tomt, den galna hunden är med F på jobbet. Iofs är W bråkig så att det räcker för 2 men nu sover hon förhoppningsvis en timme.
kickan
haha jaa då förstår jag problemet. Pappa var med om det när ammie hade druckit och låst honom ute, haha. Han med hans temperament också
Jag har varit så full en gång, vi hade gäster och jag gick in i sovrummet och låste dörren (!), F hade dyrkat upp den med en nål utan att jag märkte något haha.
Annars vaknar jag så fort han sticker nyckeln i låset på morgonen när han kommer från jobbet.
Förut vaknade jag även alltid varje morgon vid 04 när DN damp i golvet.
kickan
haha nä, hon brås väl på sin mor i den här åldern dröms det mkt mardrömmar så hon vaknar ofta och skriker så att det skär i öronen på en
Sen har hon helt klart ett större behov av mat. Men men, sova kan man göra i ett annat liv
Nu ska jag hoppa i säng i det här livet iaf! Ha en trevlig natt nu! =)
letw
coolt! jag älskar afrika, längtar verkligen tillbaks, det är så många länder jag skulle vilja se.
Men men. Efter Sri Lanka så vill jag dock BARA dit (inget klår den shoppingen ) men nu är det ju inbördeskrig som vanligt..
vi blev gravida efter 1,5 år och till och med det kändes fjantigt att klaga över tycker jag (även fast jag så klart gjorde det ibland *suck*) det finns så många som har det värre.
kickan
vilket påminner mig om att jag MÅSTE boka tid hos gyn för att se hur pcon eventuellt ska behandlas =/ nåväl, det finns för mkt på "att göra" listan.
VAD HAR JAG FÖR PROBLEM?!
gå och lägg mig! godnatt.