• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

Nu har jag lagt upp bild på mina inköp idag och på mitt kanske-inköp av vagn

• MallaMojs

Mel...jag som alltid sagt att jag avskyr sånt där gulligull  *suck*

• Melisabeth

Haha, precis som jag =)

Man det roliga är ju att A som ständigt säger till mig att minimera allt "gulligull".. han kan gå i affären och gripa tag i en topp med blommor på och med en tillhörande rosa kjol med volangkant på och tycka.. "åhh vad fint".. vem är det som är gulligull egentligen

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • MallaMojs

Mel...men två gulliga pyjamasar gör kanske inget, men nu får det vara slut!!

• Melisabeth

Haha, tror du ja =)
    Nej men ärligt så tycker jag inte vi har köpt specciellt mkt "gulligull" ännu... en del mer rosa än jag trodde iofs, men det beror ju på att flesta av de snygga brallor vi hittat bara funnits i rosa... och så anti rosa är jag inte att jag hellre betalar 120-150 spänn för ett bar byxor i annan färg, än 24-40 spänn för rosa =)

Men det finns för lite snygga gröna kläder tycker både jag och A.. *surar lite över det*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Kickan 84

Ser att ni diskuterar Bugaboon! Vi SKA ha den vi med, tycker faktiskt inte att 8700 kr är dyrt för en NY vagn som är så lätt och smidig att man ALDRIG kommer behöva en sulky, EVER!

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Kickan 84

Angående firstwheelsvagnen har jag hört att den är jättesvag och lätt går sönder!

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • MallaMojs

kickan...ojdå Hmm, jag vet inte vad det blir - vi får se!! Men en bugaboo för twins, finns det?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)