• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

åhh här verkar det vara saker på gång! lycka till tokig, hoppas ni får träffa bebisen snaaaart!

vi ska iaf på show ikväll, kvarteret skatan. vann biljetter innan =) ska in och käka och kolla på rea i en favoaffär innan det börjar bara.

• pucken

tokig
    så roligt! jag är riktigt avis =) jag vill också föda barn!

• Småtokig

Taco

Vet ju inte om det är vatten, men det får jag reda på när jag kommer ut.. Misstänker ju att det börjat sippra lite men jag har ingen aning..

• Småtokig

Pucken

Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös.. Massor av frågor som ploppar upp hela tiden.. Typ som kommer det gå fort? och en massa sådana frågor..

• Melisabeth

Pucken - jag har sagt det förr och säger det igen.. du är galen =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

tokig
    jag kan förstå att du är nervös, det är helt normalt. är ju bara knäppgökar som jag som vill gå över tiden och totalförnekar att bebisen är på väg ut =)
    men försök att vila, och käka lite kolhydrater! allt kommer gå jättebra!

• Winnertaco

Jag är också avundsjuk, vill ckså föda barn igen, men den här gången vill jag göra det riktigt!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)