• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

åh va skönt att få dansa lite igen, har suttit som en säck potatis i soffan de senaste 4 veckorna typ. om man bortser från när jag spelade dansspel på nintendo wii =)

• Kickan 84

Hej tjejer!

Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Kickan 84

Går INTE bra för mitt lag, sitter på SAS och ska boka flyg, jäkla skiten vill inte ta emot mitt betalkort, fattar inte vad jag gör fel!

• pucken

men va störigt! och det är väl för sent för att ringa och boka också =(

• MallaMojs

kickan...meeen gud så störigt

Jag har just läst ETT av TVÅ kapitel...ska jag orka det sista också innan sängen? Jaaa!!! Sitter å gnager äpple nu...

• Melisabeth

Hmm, pratade just med min mor och tydligen har min systerdotter samma "mutation" i munnen som både jag och min syster har... fast dubbelt upp (innefattar båda hörntänderna uppe, medans jag och syrran har varsin nere)
    Tycks som att ingen skall undgå det hela.... bara och vänta och se när Amanda börjar tappa sina tänder hur det verkar.... Och om Ella kommer få det också.. men verkar ju mkt troligt...
    Man kan ju både skratta och gråta på en gång =)

Anders förlät mig min shopping utan honom eftersom jag hade köpt drakdressen =)
    *puh sicken tur*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Kickan 84

Nu funkade det! Tjohoo!

• pucken

ibland undrar jag om inte agge har nåt emot sin kära mor. varje gång jag tar honom på morgonen vaknar han runt 8-9. idag har micke honom, och de sover fortfarande! han somnade samma tid som vanligt igår, han har börjat somna runt 23-tiden.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)