• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Ohh vad spännande =)

Nej gud nu blir jag sådär jobbigt larvig, men det låter så "mysigt" på sätt och vis... även om det kanske inte känns så himla trevligt med värkar =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Småtokig

Jag ringde till C för att förbereda honom och det är ju mitt i lunchen.. Och efter att jag ringt sista gången och berättat att vi skulle in för kontroll så fortsatte han ju äta och dricka sitt kaffe i lugn och ro eftersom vi inte ska vara där förrens 14:30 och vi har ca 5-10 min till sjukhuset.. Tjejerna på jobbet bara tittade på honom och frågade om han inte skulle åka.. Men han bara nej så bråttom är det inte.. Vi har ju en tid så vi behöver ju inte åka NU.. Hihi..

• Melisabeth

Hahaha.. han är cool alltså =)
    JO men egentligen.. har man en tid så behöver man ju inte rusa lång tid innan.... Även om jag gärna gör det då jag avskyr att ha brådis... men man kan ju skynda (vara ute i god tid) med måtta =)

• Småtokig

Precis, tror han kommer vara lugn tills det sätter igång riktigt.. Får se om jag kommer hem eller om det blir bebis idag eller inatt.. KOmmer ju inte vara inne i helgen i vilket fall som helst..

• Melisabeth

Vi får otåligt vänta alltså =)
    Huvudsaken att det går bra.. vare sig det blir idag, inatt eller i helgen =)

• Småtokig

Precis, ni får vänta.. Men så fort jag får tid så tittar jag in en kort vända och meddelar.

• Melisabeth

Låter bra =)
    Bara hoppas att det är ngt trevligt på G nu då, och att allt går bra =)

*börjar längta tills det är dags för en själv*

• Småtokig

Vi får hoppas, nej nu måste jag nog gå sakta bort till apoteket eftersom jag ev kommer behöva amningstoppen.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)