• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

malla
    jo men jag tror att de heter first wheel city elite, men de kanske kortat ner namnet. jättefina =) även om vår emmaljunga håller längre än ett år så funderar jag på att sälja den rätt snart. det börjar bli rätt tungt med agge i den, så egentligen vill jag ha en riktig lättviktare (typ min fiiiina blå trehjuling).

• MallaMojs

pucken...aha Jag ska försöka leta rätt på lite bilder på nätet, men jag är ju inte så bra på sånt

• pucken

mammarazzi i centrum har också fina tvillingvagnar. iaf hade de det för ett tag sen. brukar gå där och kika, de har en rosa vagn som är så jädra snygg!

• MallaMojs

pucken...jaaa

Vad heter Fru I's vagn?

• pucken

bugaboo heter den. den är snygg, men kostar därefter. fru köpte den på näter, från tyskland, för några tusen mindre än den kostar här.

• nica83

De säger att det ska komma ut av sig själv, men nu har jag bara små små blödningar när jag torkar mig, som det varit i veckan. I den takten kommer det aldrig ut! Ska försöka hitta mig en gynekolog, men väntetiderna verkar långa. Orkar inte ringa runt idag utan tar det på måndag så kanske vi får en tid på ex fredag nästa vecka. Om det inte har kommit ut då kanske det är lika bra att hjälpa till...

Vi är inställda på missfall. Just nu vill jag bara att allt ska komma ut så jag kan gå vidare. Ska ju dessutom till nytt jobb tisdag och onsdag nästa vecka, tänk om missfallet kommer när jag är där??

• MallaMojs

nica...jag hoppas ändå att de har fel, och hoppas du får tag på en gyn som kan hjälpa dig!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)