• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

ska övertala svärmor att köra till outleten och kika på vipkids. de hade ju coola möbler. en soffa/fåtölj vill vi att han ska ha iaf =)

förresten, pop har en filt med safaridjur på! giraffer och så, jättefin. jag fick inte köpa nån

• pucken

jag vet inte vad de hade för filt förra säsongen.men det var en med randug baksida.

• pucken

nä, det var djur över hela framsidan. äppelfilten var också fin, men den fick jag inte heller köpa *suck*

• pucken

aha, du menar så. det minns jag inte, kollade inte så noga.

nja, det har nog micke förträngt men nu ska jag köpa snask till greys anatomy.

• pucken

cami
    vad för filt? hur ser den ut? jag har köpt en tummenfilt för 250, och en me and i-filt för lika mycket. jag gillar filtar

• pucken

cami
    ja, jag blir helt till mig av att gosa med filtar. de brukar ju ha ställningar med en massa filtar på, jag har lärt mig att hålla mig borta =) och det var faktiskt micke som visade mig tummenfilten, och han ville också ha den.

fru
    är det nästa vecka våra beställningar kommer?

• pucken

taco
    agge kan ställa upp också

cami
    tur att man bor lite mer centralt! inte för att jag vet om vi har barnens hus här i krokarna, men ändå =)

• pucken

fan att inte vi har kontakter =( jag vill också ha agge i en garnkatalog

fru
    åh va bra! jag längtar efter våra grejer! har du fått betalningen?

• pucken

fru
    haha jag orkar inte vara så ambitiös. får hänga lite nk så ungen blir upptäckt

bra att du fått min betalning iaf. slipper du hamna i klistret pga mig!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)