Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
åh jag köpte rosa manchester med prickar på idag. undrar vad jag ska sy bara
åh jag köpte rosa manchester med prickar på idag. undrar vad jag ska sy bara
haha får se om jag hittar kameran jag kunde inte bestämma om jag gillade tyget eller inte, men köpte för 50 spänn. kan ju vara värt det.
jag tror att jag ska sy en jumpsuit à la ida t av det.men fan att man inte har en tjej, för det skulle bli en snyg klänning. och på tal om klänningar så har åhléns city fått in skitsnygga katvigklänningar! och lite annat katvig. hoppas micke får jobbet, intervju gick bra och det skulle vara fint med 20 % på katvig =)
jag älskar plysch, så himla gosigt. plus att min maskin klarar av att sy i det ska passa på att sy i manchestern innan svärmor tar tillbaka sin symaskin.
han får besked om nån vecka. jag håller tummarna =)
förresten, det finns mer tyg i affären. vill du att jag ska försöka sy nåt?
aja, kommer du på nåt så säg till. fanns lite tyg kvar isf =)
mejg
haha =)
tjuuusigt! så du kostar på dig att bli plusmedlem
det är helt sanslöst. agge var vaken hela dagen när vi gick i stan och sen gick hem från jordbro. så fort vi kom hem slocknade han och han sover fortfarande =) en hel timme har han sovit, och jag får pilla med min läxa. underbart!
agge vaknade också precis, men han är hur glad som helst och leker med sitt flygplan.
en sån här ska agge önska sig i present av svärmor
www.kalika.se/KA/soffa.htm
passar bra i agges rum =) men det är synd att den inte finns i grönt, skulle vilja ha en limegrön till honom.
den här är också fin, men inte lika tuff som den andra.
www.pinkpirate.se/product_thumb.php&w=100&h=100