• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • bluebride

hej tjejer, är så trött idag. är lite illamående

• MallaMojs

Hejhopp... Lite trött här också...och så måste jag verkligen komma igång med pluggandet, sååå trist! Tvättstugan idag men imorrn bär det av till bibblan för tvångsstuderande

• bluebride

nä. graviditet och förkylning verkar inte vara någon bra kombination

• Winnertaco

Hallå brudar!

Idag är jag rätt pigg, stumpan sov bra inatt och somnade om fort efter amningarna vid 4 och 7.

Tokig
    Nu är det väl inte länge kvar för dig?? Det är bara att hära ut, jag lovar, det är värt det!

Letw
    Åh, vad spännande, du är verkligen en ängel!!

• Melisabeth

JAg är också skittrött idag... åt godis i gårkväll... och sockerkicken troligen gjorde att jaginte kunde somna... i konbination med att lillan skulle leva rövare när jag ville sova.... så kl var 03.42 sista gången jag kollade på klockan.. och det tog ytterligare ett tag att somna... *zzzzzzzzzz*

HAr inte kommit iväg ännu.. men snart =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • Winnertaco

Tokig
    Var inte nervös, det finns fakiskt inget att vara nervös över! Personalen på förlossnignen och bb kommer att ta hand om er! Jag var också jättenervös, men allt gick ju bra!

• dobbis

Melisabeth: ser att det inte bara är jag som har problem med att sova. låg och vred och vände mig, vilket inte är så lätt med en stor mage i timmar igår kväll, var tänkt att gå upp och plugga istället vid ett tiden, men det lockade inte så mycket det heller.
    måste hålla med om att bebisen slutar röra sig när man ska visa andra, igår tror jag att buffen (vi kallar bebisen så) gjorde en helomvändning  i magen, jag höll på att spy. hela magen rörde sig, men när samon skulle se och känna typ fem sekunder senare var det helt stilla, är så hela tiden, lite tråkigt att han aldrig hinner se.

alla: hur gör ni när det är svårt att somna, ligger ni kvar eller går ni upp och gör något nyttigt, vill inte gärna väcka sambon heller, som ska upp och jobba tidigt på morgonen?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)