• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    åh vilka fina! billiga?

taco
    inte göra ingenting umgås med aggs och fila på min kollektion av virkade leksaker! hoppas de ringer snart och ger honom jobbet, så jag kan avsäga mig mitt sommarjobb =)

• pucken

fru
    men om de inte passar i vinter är det bara att sälja på tradera. om lapparna får hänga kvar kan du säkert få igen en hel del!

taco
    ja, jag märkte idag att det var så skönt att inte ha nåt som väntade på att bli gjort. bara gå och njuta av promenaden. härligt!

• pucken

nu har jag misslyckats totalt med en så enkel sak som en mössa till aggs. vill ha en enkel mössa utan sån där knut i toppen, men hittar inget mönster alls. har 5 syböcker hemma

• pucken

och jag vill ha den i tre tårtbitar, inte två bitar helt värdelös är jag inte.

• pucken

jag har nog redan löst problemet =) lite enkel matematik och logiskt tänkande gör susen!

• pucken

fru
    jo, men det var inte det jag ville sy nu. knutmössa är nästa projekt, och inte i plysch. den jag gör nu ska vara i det randiga tyget. hatar när jag inte får rätt på en gång! grr

• pucken

hjälp vad alla ploppar ut barn nu då! borde vara min tur snart igen =)

jag har fått till en mössa nu, men agge sover så jag vet inte om den passar. typiskt.

• pucken

fru
    haha eller att det finns så många folk där? min svärmor tyckte det var jättekonstigt att letw inte kände svärmors systerdotter.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)