Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
bed time. guten night!
bed time. guten night!
malla
drick lite iskallt vatten, det brukar få igång rörelserna =)
fru
jag har ju också bidragit! handlade ju för 1500 =) mer blir det nog
och nåt som alltid fick igång agge, det var att ligga ner. eller bara sitta ner och göra ingenting. ungen sparkade alltid skitmycket när jag satt på lektion, men så fort rasten kom slutade det. och började igen efter rasten.
agge var rätt lugn i magen. jag fick aldrig uppleva det där med mage som buktade konstigt, men han låg väl för långt in skulle jag tro. han hade gott om plats =)
malla
jag hade moderkakan fram också. jag kände inte en enda rörelse förrän typ v 22.
fan, nu blir supersugen på att bli gravid. jag som borde ha äl typ nu, får förföra micke synd att förhållandet är trasigt och karln inte fått jobb.
malla
oj! jag fick för mig att du var i v 21 bra koll man har.
taco
men kilona sitter säkert bara lite annorlunda. det gör de på mig med =) idag ska tex använda min gamla tröja som mudd i ett par byxor jag ska sy till agge. tröjan är för kort, och jag vill inte gå med magen bar.
fru
haha men tänk om du blivit på tjocken! ni som gillar varandra och allt
ärligt, jag skulle bli skitglad om jag råkade bli gravid. vi har ju faktiskt pippat ett par gången den här veckan hoppas gummit går sönder nästa gång.
fru
jag vet inte. just nu är jag helt väck i skallen. jag SKA inte bli gravid, det ÄR dumt. ändå känns det som att gravid var det enda jag varit bra på de senaste åren är väl mycket att skolan går dåligt, och jag mår dåligt. nåt måste jag kunna, och gravid funkade ju bra. knäpp? jag? nääää.
taco
men har du inga andra byxor du kan använda? måste det vara arbetsbyxorna? jag hade tur och hade truckbrallor i olika storlek, eftersom jag sommarjobbade under en del av viktnedgången. alla var superimpade över att jag hade mina gamla arbetsbyxor på mig utan problem, men de visste inte att de var av storlek större
fru
va? vadå? ska man göra MER efter 9 månader!? *chockad*
och nu är det bara halva terminen kvar! massor av eget arbete, så de ska nog gå. och om micke får åhlénsjobbet kan jag tröstshoppa katvig =)
taco
ah men då så. använd de som passar så länge, snart kan du använda ett par i mindre storlek =)