• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

är det därför det blir så skitigt?! ska jag raka micke så fort han vaknat

• pucken

ja, det är så typiskt killar *dramatisk suck*

och agge är trött. bara det att han vaknar så fort man lägger honom i sängen. får han sitta på golvet istället, kanske han slocknar av ren utmattning =)

• pucken

nica
    kanske inte så bra att hoppas på den här månaden om du nyss testat minus men du ska se att er tur kommer snart!

• pucken

nica
    usch ja, bf jag hoppas verkligen att det tar sig för er. jag hade lätt att bli gravid, och allt gick bra från första början, så jag har svårt att verkligen förstå HUR jobbigt det måste vara. men vi är flera här som håller tummarna och önskar er all tur i världen!

• pucken

idag måste jag ta lite fina soliga bilder på algot, spå jag kan göra en ny bild till hemsidan! så fint väder ute =)

• pucken

mel
    äh du ser inte ut som en flodhäst! du är jättefin!

taco
    ja, det är ett jävla skit att micke och jag har det lite trassligt vill ha syskon till aggs, men inte så länge vi har det så här. menj ag tror helt på att det blir bättre när skolan lugnar ner sig!

• pucken

nica
    min kusin har lite samma "problem" som du. hon blir ravid lätt, men har svårt att behålla embryot. hennes son föddes 3 månader för tidigt, plus att hon haft några missfall.

• pucken

mel
    vi har bara ett foto på mig som gravid, om man bortser från de få magbilderna. micke var ju spelberoende och hade inte tid att fota mig, och jag är urkass på att ta foto på mig själv. det är trist =(

nica
    ja, jag fick nyligen reda på hur det var. men de hade tur och sonen mår jättebra idag, plus att hon är gravid nu. jag hoppas att det går vägen! både för henne och för er förstås!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)