• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • nica83

Hej förresten

Jag har varit hos gynläkaren idag. Allt såg okej ut och jag behöver inte skrapas (skönt). Dock fanns lite smått kvar så jag kommer antagligen blöda en vecka till eller så.

Jag glömde totalt att fråga det jag ville veta, dvs varför man bör vänta en mens innan man försöker. Jag frågade bara när man kan börja försöka igen och hon sa precis som jag misstänkte att man bör vänta en mens. Dock så vet jag fortfarande inte varför (klantigt!!!). Nu vet jag inte när vi kan komma igång med försöken . Vågar man testa på en gång ändå??

• Winnertaco

Tokig
    Åh, vad roligt!!! Det verkar ha gått "snabbt och bra", eller? Skönt att vara hemma? Jag satt och grät två timmar när vi kom hem, snacka om att hormonerna sprutade

• Småtokig

Tack för alla Grattis..

Det gick fort och jag klarade mig med bara lustgasen precis som jag ville.

• Småtokig

Taco

Det känns superbra att vara hemma, vi ska dock ut en liten runda till sjukhuset ikväll för PKU testet..

• Winnertaco

nica
    Jag tror att de säger en mens för att vara på den säkra sidan, vet minst två som blivit gravida direkt efter mf och det har gått hur bra som helst!

• Melisabeth

Albin - gud vad sött =)
    Ett namn jag skulle kunna tänkt mig på pojke, men som A nog hade vägrat.. =)

Skönt att höra om normal också.. och inte bara taco och Frus märkligheter... Kan man ju känna sig lite lugnare ju =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • nica83

taco
    Låter lovande! Jag hoppas ju att det är okej att testa direkt. Men vill å andra sidan inte chansa, orkar inte med ett till mf. Många säger dessutom att om kroppen inte är redo att bli gravid igen så blir man inte det, låter ganska logiskt...

• Winnertaco

nica
    Jag tror att naturen sköter sitt, som du säger så blir man nog inte gravid om kroppen inte är redo för det!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)