• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru
    åh det var ju massor! ska allt säljas till ordinarie pris eller rabatterat? så ska jag höra med micke om han vill ha nåt, annars köper jag iaf

• pucken

fru
    haha jaa, micke ska ha den =) men det var några saker som jag vill ha, får se när jag kan köpa. kan alltid beställa antar jag =)

• pucken

matcha kjolen, eller algot? jag hade nog tänkt ordna en molntröja, bulldog och så flygplanet. ville ha dem när vi var hos er, men jag fick inte för du-vet-vem *suck*

• pucken

mel
    hon i röd topp är småtokig iaf, och killen i svart är hennes karl. sen hade malla en randig tröja har jag för mig. taco har en kofta och rosa linne under. letw fixar bilstolen så är det texas som rotar i vår vagn.

• pucken

malla
    inte? username familjeliv och lösen standardfelsmultiplikator. testa igen, annars kan du få andra inloggsuppgifter.

• pucken

malla
    haha när jag ändrade =) men du fick ett mess i inbox, du kan ju bortse från det. är ju mickes uppgifter egentligen, han blir inte glad om du sprider ut dem

• pucken

fru
    jag tror itne vi gjorde det. hmm nu blir jag fundersam. ska kolla mailet jag fick.

• pucken

jag hade inte med malla på ett enda =(

• pucken

texas är så mysig! när han väl är lugn =)

fina bilder fru, jag såg ju tom smal ut =)

• pucken

masjävlar är en riktigt bra film. blev lite sugen på att åka till bali bara

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)