Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
fru
ni är välkomna om ni vill =) är lite stökigt här efter ikea bara *harkel*
fru
ni är välkomna om ni vill =) är lite stökigt här efter ikea bara *harkel*
kan det inte bli natt snart? så agge sover och vi kan inviga porrbelysningen i sovrummet
rosa lampor =) jättenajs ljus, minst sagt.
förresten, vad tror ni att man kan ta för vår emmaljunga? tänkte sälja den. är en 06 med ligg- och sittdel, fotsack, småtrasig skötnväska och parasoll. liggdelen har en reva efter kattskrällena, och handtaget också.
mel
nypriset var över 7000.
jo, typ halva nypriset. men hur mycket ska man dra av för revor efter katt? det är ju inga stora skador, men ändå.
cami
vi kollar nästan aldrig på film. bara på lost.
letw
så pass? jag tänkte typ 3-3500 =)
jo, det kanske man ska göra. och skriva att det blir billigare vid snabb affär skulle vara skönt med extra plats, för nu tänker jag bara använda den blå vagnen. och i vinter vill jag ha en smidig sulky, eller en syskonvag, det har jag gjort väldigt klart för micke.
taco
haha alltid kan man glädja någon med sitt skräp! men ställ den i soprummet, och skriv en lapp om att den är hel. gjorde vi med ett akvarium jag inte pallade städa. skrev att vi var för lata =)
cami
en emmaljunga city cross, från 06.
en sån här
www.lille-algot.se/vecka%2017/algotv17omg2%20009.jpg
men med beige liggdel
www.lille-algot.se/vecka%208/algotv8%2078.jpg
cami
japps, det är vår agge =) han ser likadan ut fortfarande, bara nån size större.
mel
haha jag gillar ju inte emmaljungan, därför jag köpte en annan men visst, den är snygg. synd att micke fattade vara bra bugaboo är först ett halvår efter agge föddes.