Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
nica
tråkigt. men du råkade ut för livmodersinflammation va? kan säkert vara så att mensen dröjer några dagar extra pga det.
nica
tråkigt. men du råkade ut för livmodersinflammation va? kan säkert vara så att mensen dröjer några dagar extra pga det.
nica
då tror jag att cykeln är något längre den här gången! kroppen är snart igång ska du se
tyckte den där lägenheten freds bror (?) köpte var lagom dyr. 5000 för en etta eller tvåa. kan man tom ta tre!
nica
ludvika
vet ni vad som var riktigt roligt. jag hade precis flyttat upp till stockholm och pratade en kompis på telefon. jag beklagade mig över att det var så svårt att hitta lägenhet, och då kläcker hon ur sig "aah och då ska du bara veta hur svårt det är här i eslöv!"
eslöv blev ju utnämnt till sveriges tråkigaste stad, så där vill jag inte bo. hörby är ännu värre, tur att det inte är en stad för då skulle eslöv få hard competition.
de här kläderna gjorde jag i natt och innan idag
www.familjeliv.se/krypin/pucken/gallery/phpgzpezu.jpg
jag har inget annat för mig men det har gått dåligt de sista dagarna, har haft sönder alla symaskinsnålar. har bara en stackare kvar, och den ska jag spara ett par dagar.
man kan tro det, men maskinjäveln klarar inte av att sy över knappnålarna! grrr. nu ska vi se dirty dancing 2
det var helt klart en film jag klarar mig utan, precis som jag trodde. fick slösa bort 90 min av mitt liv iaf