• pucken

vi köpte en whiteboardtavla i glas idag. så vi kan skriva upp våra scheman och verkligen planera in vem som ska till skolan och när.

• pucken

mel
    för att vi ville ha nya, och hon ville ha de gamla bra kompromiss.
    och jag hittar aldrig till bikinilinjen. hårigt underliv var det jag tänkte minst på när jag låg och födde barn, jag lovar!

• pucken

cami
    det kan inte jag hjälpa dig med tyvärr.

• pucken

fru
    ja, micke är inne i en väldigt orange period. å andra sidan vill jag ha knallrosa stolar till köket

haha jag fick ju inte ens gå till toa för att kissa! de drog in en potta på ben till mig.

• pucken

mel
    för länge sen läste jag om en tjej som stod och sminkade sig mellan värkarna, efter att vattnet gått. SEN åkte de till förlossningen.

• pucken

usch jag avskyr att behöva ha kateter. det nära att de satte en dagen efter, för jag kissade inte ordentligt efter edan. sen kom en tanta och sa att det var rena rama idiotin att sätta kateter eftersom jag kissat riktigt duktigt

• pucken

cami
    ja verkligen =) men jag hade inte så ont efter förlossningen, var bara svullen eftersom jag sprack och de fick sy så mycket. kändes som om jag gick med en golfboll mellan benen.

• pucken

nu lägger jag in bilder från ikea. agge röjde järnet!

• pucken

agge är jättetrött. han har krupit för mycket =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)