Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
taco
haha jag med! jag är sjuk, har fortfarande en släng med feber. och när man är sjuk får man äta vad man vill jag är sjukt sugen på fluffins.
gick det bra på jobbet? eller är det ikväll?
taco
haha jag med! jag är sjuk, har fortfarande en släng med feber. och när man är sjuk får man äta vad man vill jag är sjukt sugen på fluffins.
gick det bra på jobbet? eller är det ikväll?
vi har hyfsat fint väder, men jag är för sjuk för att orka gå ut. så har jag skoskav också =(
jo, men jag gillar inte att ta det för lugnt. inte kommer jag på nåt kul att sy heller så jag ska göra klart en röd jumpsuit som jag inte är nöjd.
nu verkar solen ha gått i moln för dagen också. slipper jag ha ångest
klart man kan måla i lila! lila är en fin färg, om man hittar rätt nyans bara. agges rum är ju knallblått, och det funkar med leksakerna än så länge.
micke har blockat all reklam så jag ser inte den. men det är en ganska ljus färg eller hur? har för mig att den var typ som våra halltapeter, och den tror jag absolut kan funka ihop med lite knalliga saker.
imorgon ska vi med svärmor till ikea. hur ska man kunna hålla sig från att köpa saker?
och hela min underarm är svullen. jag råkade slå mig på en dragkedja igår, och nu gör det superont
slog mig när jag tog av en tröja. pinsamt egentligen, och ont gör det. micke bara skrattade åt mig
ja, vår hall ska nog finnas på bild! ångrar att jag inte valde röda tapeter där bara.
tur att jag inte läste den här tråden för ett år sen. fatta va hopplös och värdelös jag skulle känt mig som mamma
familjeliv.se/Forum-3-38/m18533317.html
malla
haha ja, jag läste det inlägget i morse. man ska inte kasta sten när man själv sitter i glas, eller hur det nu går. aja, tur att tråden inte startades för ett år sen. jag var tillräckligt uppgiven som det var
jag har inte gått igenom våra räkningar. men det är väl som vanligt, om inte micke lånat ut nåt till föreningen. å andra sidan har svärmor redan lånat hela sparkapitalet så
bajs också. missade jackan på tradera glömde hålla koll i slutet *suck*