• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

Nej den här klänningen var i smalrandig manchster typ... mörkt lila omlottmodell typ men knytband runt magen =)
    Men det är ju st det, man vet inte hur mkt man kommer använda klänning ju =)
    Vi behöver hitta en till i juli då far min fyllar 60.. men det går ju inte att köpa nu eftersom man inte vet om hon drar 56 eller 62 då ju.. beror ju helt på.. så det får vänta =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

mel
    men det brukar väl vara rea runt juli också? kan ni fynda klänning då istället =)

jag åt semla till lunch. och en halv semla till mellanmål. måste ju ha nåt att träna bort på nya kompisen!

• Melisabeth

Det är i början på juli, så juli rea hjälper inte så mkt.. men en festklänning måste ju inte hittas på rea just så =)

JO den lila är ju fin.. A gillar den också.. så jag funderar på om man skall köpa den iaf... var väl typ 68 eller 74 eller nått sånt, så det funkar lite bättre med klänning än i 56 =)

• Fru Indosaurie

w hade 74 på sin julklänning, alla var lika glada när den åkte av. här blir det inga klänningar för nöjes skull förrän hon kan gå.

• Fru Indosaurie

idag har texas blivit vaccinerad, han skrek som en stucken gris (hund?) och sen ville han inte ens ha godiset han fick efteråt.
    Hans husse var elak nog att lägga tillbaks godisarna till veterinären men matte snodde tillbaks dom.
    Tur det för i bilen var aptiten tillbaks

• Melisabeth

Nej det är ju lättast när de kan gå..  Vet inte vad man skulle kunna klä henne i för fint annars dock på just 60-årskalas. Men om vi hittar ngt smaratre så blir det självklart det =)

• MallaMojs

Hemma igen efter massa timmar på restaurangen där syster jobbar och en massa brunch... Härhemma möts man av en pizzaätande surpitt som vanligt

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)