• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • bluebride

godnatt tjejer, hoppas min hicka ger med sig snart

• MallaMojs

Jag är vaken och trött å ledsen... Sambon var ute "på stan" inatt och jag sover så dåligt nu... Blev helt knäckt när jag ser att han gjort av med 700 spänn också...han är så j*vla dum ibland!!!

• pucken

malla
    micke skulle åka på stryk om han slösade bort 700 utan att kolla med mig! fan va arg jag skulle bli.

• MallaMojs

pucken...ja, jag är ju jättearg men förutom att jag inte rår på Magnus så är jag så trött så jag orkar knappt bry mig... Det är som vanligt med honom... Det mest irriterande är att han bara skulle ta en öl och spela biljard...sen kommer han hem full å jävlig halv tre *lessen*

• pucken

usch =( tur att micke är nykterist!

agge har inte sovit alls inatt =( och han har hållt både mig och micke vakna. lille killen är förkyld.

• MallaMojs

pucken...iofs spelar det mindre roll att han är full för han bara somnar ändå då...men jag kan inte somna när han är ute å ränner och vår ekonomi är redan helt jävla kajko så... Å idag fyller mamma år, sååå skoj det ska bli med brunch på stan med bakis-Magnus

• pucken

som sagt, skönt att micke inte dricker. slipper man ha att göra med baksmällor =)

• MallaMojs

Ja, jag tycker det är jätteskönt att inte dricka också, kanske ska bli nykterist jag också

Åhh, jag blir så besviken så jag skulle kunna slänga ut honom nu på studs, tycker han skulle känna lite mer ansvar och så... Samtidigt så vill jag inte vara den där elaka flickvännen som säger vad han får och inte får göra... Han gör sällan saker, men det gör det ju ändå inte ok att bränna 700 när vi har typ nada...

• pucken

har ni gemensam ekonomi borde han ju kollat med dig så det var ok att slösa lite, men 700 är i saftigaste laget. micke och jag kollar alltid med varandra om vi vill ha nåt, så har vi en sak mindre att bråka om =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)