• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

pucken...det är ju det som själva grejen... Han kollade kontot och sa att vi har bara x kronor kvar, då sa jag att han behöver ju inte göra av med allt. Det har han ju såklart inte gjort heller men alldeles för mycket - jag trodde ju att han bara skulle spela biljard och ta ett par öl, det kostar ju inte så mycket... Åhhh, blir så arg så jag skulle kunna strunta i å väcka honom å bara dra nu...men då blir det bara värre. Han vet ju att han gjort fel, så dum är han ju inte så han lär väl stanna hemma ett halvår igen (sist var han ju ute hela natten och kom hem kl.10 på morgonen så...förbättring? )

• MallaMojs

Tack för att jag får gnälla av mig lite, vännen

• pucken

va? shit va rädd jag skulle bli om micke var ute till 10 på morgonen! och jag skulle vara bra förbannad. fyyy vad respektlöst, man kan ju ringa iaf.

gnäll så mycket du vill =) men nu kommer svärmor, hon har sovit här inatt. vi ses!

• Melisabeth

700 är ju lite grann jo... Låter rätt mkt om man inte kommit överens om det =/

Micke nykterist.. spännande =)

Här behövs inga 700 spän för fylla lyckligtvis.. A fick hälla i sig det sista när vi var borta förra helgen.. mellan 21,30 och 04,00 hälde han i sig 3 starköl och 2 3,5or..... Han var precis lagom lullig - dvs lite glad och munter men inte jobbig eller i "kan inte gå tillstånd" =)

Men nej elak flickvän är sällan bra.... fast de borde begripa varför ibland...

Idag skall vi försöka ta oss till Claes Ohlsson och köpa lite plastbackar eller ngt sånt.. innan snöstormen kommer =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • MallaMojs

Mel...ja, man tycker att de borde fatta själva, en del!

Nu ska jag klä på mig och så...

• Winnertaco

Morrn, morrn!

Johanna sov 9 timmar inatt Men kunde jag sova? Nääää...

Det gick rätt bra igår, tydligen hade svärfar fixat så att det inte blir nån auktion på huset, det var nått sorts missförstånd typ. Jag fattade inte riktigt, men det var i alla fall ordnat. Sedan hade han antagligen fått ett vanligt jobb som han kan börja på såfort han sålt av vissa delar från sin firma, så framtiden såg bättre ut. Fatta att han har tagit ut EN lön under hela 2006!! Sen har de levt på svärmors lön som undersköterska! I alla fall, det mesta verkar ha ordnat sig!

Malla
    *kramar om* Karln din måste ju fasen skärpa sig nu...

• pucken

iiihh nu ska åka och hämta min nya bästis: crosstrainer =)

• MallaMojs

Taco...vad sa de om att de inte sagt något till er då? Va skönt att det verkar ordna sig!!! Kan de leva på en undersköterskelön så kan väl jag leva på det som blir över när sambon varit ute å supit Kidding!!!

Ja, han tycker ju att eftersom han är ute så sällan numera så tycker han att då kan man göra lite som man vill...men kanske början han fatta. Han är vaken, skrek lite (han gör så när han vet att det eg är han som har fel) och nu ligger han å tjurar.

Jag ska iaf in till stan med mamma och brunch!!!

• Winnertaco

Puck
    Jag vill också ha en crosstrainer!!!! *surar*

Malla
    Ja, svärfar tycker ju att det är så fruktansvärt pinsamt att han "klantat till det" så med firman att det gått ut över familjens ekonomi, så han säger inget till nån, knappt ens till svärmor. Hon visste inte heller nånting, utan hade fått reda på det här med auktionen när en granne ringt och sagt att hon läst det i tidningen. Ni kan ju tänka er hur glad hon hade varit på svärfar igår

Nu är mina föräldrar här, Johanna har väl fått ca 10 bodysar och 5 par byxor av dem... Det lönmar sig att bjuda hit dem i alla fall

• pucken

bläk wienersemlor är inte ens hälften så goda som riktiga semlor!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)