• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

centimetrarna bara rasade när jag tränade bodypump, snacka om effektivt sätt att bli av med sladder på. sjukt vad jag saknar det

• pucken

fru
    usch nej, jag föredrar att träna ensam. kickboxning är skitkul, så det skulle jag kunna tänka mig att göra men det brukar vara så dyrt.

• pucken

fru
    jo, men jag blev så sur på dem så jag struntar i det. jag ville börja i höstas, men det var mitt i deras termin och de tog fullt pris om man ville ha terminskort.

• MallaMojs

Friskis är ju det bästa som finns, speciellt i stan och på en del andra ställen där de har egna ställen, sååå fräscht och billigt, men jag vägrar sunkiga gympasalar som här i Haninge... Funderar på att börja på vattengympa nu när blödningen är så gott som borta...

• Fru Indosaurie

vattengympa känns så innefektivt tycker jag, det känns ju inte att man tränar knappt fast det tar ju ändå.
    Simning är ju kul också, på den gamla goda tiden simmade jag 80 längder flera ggr/vecka.
    Fan vilket patetiskt liv man lever som whiplashskadad.

• MallaMojs

fru I...jag har ju kört spinning och medelgympa fem gånger i veckan på den gamla goda tiden Nu är jag bara fläskig och betalar 200 i månaden för ett gym jag aldrig går till *suck* Tänkte att vattengympa är bra nu när man börjar känna av lite i svanskotan å så?!! Å ja, bättre än inget liksom...

• Melisabeth

Jag blir trött bara av att höra er prata träning, så jag går och lägger mig istället =)
    Skall upp tidigt imorgon och hämta tvätten i torkrummet också så =/

Nattis =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)